Laco (1925) only

Dat is geen bronzen kast hoor, hij is op een speciale manier door Laco gecoat.
Wel de looks niet de patina die inderdaad bij een bronzen horloge kan optreden.

Mijn ervaring is dat je brons prima kan schoonhouden, daar staan ook genoeg tips over op dit forum of youtube.

1 like

dank je.

1 like

Is dit zo’n “oud gemaakte” Laco?
Erbstück noemde ze dat geloof ik.

Mooie flieger ieder geval.

1 like

Deze is het.

2 likes

1 like

Leuk, staat al een tijdje op de twijfellijst, maar nu heb ik er weer even zin.

2 likes

Laco Classics Weimar 40 met een donkergrijze wijzerplaat. Referentie 862070. Miyota 9015 automaat. Diameter van 40mm, lugbreedte van 20mm.
Lederen Watchgecko Ashby Rallye band.

3 likes

Op een ‘Tudor’ NATO

2 likes

Geen ervaring met Laco maar deze twee nieuwe modellen (Laco Din 8830 en Laco Din 8830 GMT) vind ik echt geweldig!

Zijn getypeerd als pilotenhorloges maar met 20 atm kwalificeren ze voor mij ook als duikers… en laat ik nou net op zoek zijn naar een mooie duiker!

De ‘normale’ Din 8830 lijkt me echt n fantastisch horloge voor bijvoorbeeld vakanties…

Benieuwd naar jullie mening…

3 likes

Mijn eerste Duitser … Het minimalistische van dit horloge bevalt me echt… rustige uitstraling in hectische tijden.
Ben benieuwd of meer mensen dit model hebben of kennen… en wat jullie mening is?

3 likes

4 likes

Bron: Laco Introduces Green Dialed Versions of their Classic Flieger - Worn & Wound (wornandwound.com)

Al weet ik niet of een piloten horloge van 42mm mijn ding is, de kleur is top :green_heart:.

Zie ook: Augsburg Aachen grün (laco.de)

2 likes

Mooi hoor @Beacher, de klassiekers onder de fliegers.
Qua prijs is het ook allemaal heel schappelijk:

Limited to only 250 pieces worldwide, they are now available for 440 Euros

1 like

6 likes

8 likes

NA! Laco Augsburg 42mm. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Mooi hoor @Bjr1983 . Veel plezier ermee!

1 like

Crosspost

6 likes

De eerste Laco is een feit! De Laco Kiel.2.WB is naar mij onderweg. Nog meer HF leden een Laco chrono?

7 likes

Ik wil graag een ander bandje kopen maar ik twijfel tussen een bruine/ groene Nato strap of Milanese band…lastig😃

3 likes