Al een tijdje ben ik op zoek naar een Flieger. Ik twijfel tussen Stowa (waarvan ik al tot grote tevredenheid een Marine Original, arabic, zilver, 41 mm heb) en de Laco. Wat me nog doet twijfelen is het feit dat er een basic ‘budget’ lijn, een Original lijn en een exclusievere PRO lijn is. Ik overweeg de Karlsruhe PRO ( Fliegeruhren & Marineuhren von Laco | Deutsche Uhrenmanufaktur). Is de PRO het geld waard? Iemand ervaring met Laco, zowel positief als negatief?
Geen ervaring, maar ben ook benieuwd. Ik lees graag even mee met de reacties!
Ik dacht dat Stowa de meest originele waren en higher end
De Original is al een leuke flieger die mij het meeste aanspreekt samen met de Pro.
Ik heb de Pro ook overwogen, maar dat is toekomstmuziek misschien. Voor nu heb ik genoeg.
Ik gok dat de Pro de beste bang for buck is van de Laco fliegers.
De budget lijn zou ik overslaan, die is in het leven geroepen om extra poen in het laatje te brengen. Zou ik me niet aan storen, Laco is een zelfstandig merk waar nog steeds overheen gekeken wordt. Ook daar moet de schoorsteen roken.
Sorry, maar je hebt nog (lang) geen zoekrechten op het forum. Eerst eens wat bijdragen leveren! Zoeken mag vanaf TL-2. Je bent nu TL-0. Heeft veel te maken met te weten wat voor vlees we in de kuip hebben, voor we met iemand een transactie doen.
Ik krijg het idee dat TS nieuw wil kopen en advies wil.
Precies