Ik hoor graag jullie mening. Er zijn meerdere modellen verkrijgbaar, maar ik vind het volgende model erg mooi.
Het uurwerk is een Miyota, het model is in 2 formaten verkrijgbaar:
36mm, wat natuurlijk voor een namaak vintage beter is, of
42 mm, nu wat gangbaarder.
Ik vind het wel leuk en apart. Wie weet schaf het hem wel aan.
Heel moeilijk te bepalen met alleen plaatje. Kan niet zeggen dat ik het lelijk vind maar zou het eerst in het echt willen zien. Misschien heeft het wel wat
Tja, daar heb je wel gelijk in.
Maar voor mij zou de aanschafprijs van € 400 net iets te hoog zijn om te gokken.
Het is een vrij specifiek model, dus het is de vraag of je er snel van af komt als het je niet bevalt.
Mijn afweging zou in dit geval zijn. wat zijn de kosten van het naar Duitsland rijden en wat zou ik moeten “afschrijven” wanneer ik het weer in de verkoop zou doen wanneer ik het via de post heb besteld en het horloge toch niet mooi vindt. Pforzheim ligt niet naast de deur, maar een leuk uitje is nooit weg
Volgens Laco:
“Used Look watch is specially finished in a unique plating that makes the timepiece appear to be more of a family heirloom than abrand-new watch. Even the dial and the watch’s leather strap have been carefully treated to look as though they’ve seen it all. Typical of LACO, the distressed treatment given to the Used Look watches is a technique of the highest level, as are the precise automaticmovements and sapphire crystals used in their construction.The Used Look theme is carried over to the presentation case.”
Ik ben niet echt fan van used look maar op die cataloogfoto’s ziet het er wel heel goed uit, niet over the top, subtiel.
Kwestie van deze eens in het echt te zien Marijn, dat wordt een ritje naar Duitsland