Laco versus Lindberg & Goldmann

Hallo allemaal !

Ik zal me eerst even voorstellen… Mijn naam is John, en net als jullie ben ik prettig gestoord wat horloges aangaat…Al enige maanden volg ik vele discussies, tips, trics, nieuws etc. op het forum, en ik ben in die tijd een stuk wijzer geworden, en uiteraard ook aangestoken met het Monstervirus ! heb inmiddels al een Sawtooth en Monster in mijn bezit. Verder ben ik hevig geinteresseerd in de vele soorten Pilot horloges die er momenteel in de markt rondzweven. Voor de IWC moet mijn spaarpotje nog even doorgroeien ! Maar ja, in die tussentijd moet je je af-toe toch even kietelen. De Poljot Spitfire staat als tussendoortje op mijn verlanglijst. Bij het zoeken op e-bay kwam ik ook de Laco Flieger tegen, ook een prachtklok. Maar ook een Lindberg & Goldmann (Handmade by Laco)
Dit horloge lijkt als twee druppels op de Laco. Mijn vraag aan jullie is ! Kennen jullie L&G…of heb ik gewoon met één of ander plakmerk te maken.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

groeten, john

P.S.
Wat vinden jullie van de Poljot Spitfire? Of hebben jullie nog suggesties voor een mooie grote Flieger (Pilot) in de prijsklasse tot € 500,-

graag een foto of een adres zodat we kunnen kijken

Hoi Wilko,

Als je via e-bay de zoekopdracht “laco” ingeeft dan kom je ze al tegen. Bij al hun horloges zit een prachtig verhaal, en vervolgens met de tekst “handmade by laco”

groeten,
John