lance_explorer

Bij Nanne een Certina gekocht. vlotte communicatie, pakketje ontzettend goed ingepakt met track en trace snel op de post.

Het horloge is helemaal volgens de advertentie beschrijving.

Horloge geruild met Nanne. Snel afspraak kunnen maken. Halverwege de rit afgesproken. Alles prima in orde. Aanrader!
En Nanne, thanks voor de koffie :slight_smile:

1 like

Ook ik heb een goede ervaring met Nanne, cordura polsband gekocht.
Aan te bevelen verkoper

1 like

De Oris 65 overgenomen van Nanne. Heldere communicatie en betrouwbare informatie over het horloge. Top transactie!

1 like

Tijdje terug een zwarte nato van Nanne overgenomen. Razendsnel verzondenšŸ‘šŸ½

Groet Ralph

1 like

Een prachtige certina overgenomen van Nanne en zeer snelle verzending en de uurwerk was goed verpakt
Echte aanrader :thumbsup:

1 like

Vorige week met Nanne afgesproken om een leuke ruil te doen. Horloge precies zoals beschreven. Alles goed geregeld en even bij MacD in het zonnetje gezeten.

Nanne, tot de volgende keer!

1 like

Leuke deal met Nanne. Uitstekend verlopen.

1 like

Prima deal gemaakt met Nanne. Snelle en duidelijke communicatie. Item was goed verpakt. Beschrijving van het item was correct.
Nanne, bedankt nogmaals. :+1:

Groeten,
Richard

1 like

Leuke deal kunnen doen met @lance_explorer. Zeer correct formulid, eerlijk en fijne communicatie. Nog bedankt voor de leuke tijdschriften, leuk leesvoer voor de zondagā€‹:+1:t2::+1:t2:

1 like

Mijn mm300 SBDX001 verkocht aan @lance_explorer. Zeer prettige ervaring!

1 like

Vandaag een horloge geruild met Nanne.

Was gezellig, leuk over de hobby gekletst en het horloge was zoals ik had verwacht :+1:

1 like

Hele mooie Longines Conquest GMT gekocht van Nanne. Hij kwam hem zelfs brengen ! Top service.
Nanne bedankt voor deze mooie aanvulling op mijn collectie.

1 like

Vandaag de nieuwe aanwinst gekocht bij Nanne uitgepakt. Netjes in de doos, beschermfolie eromheen en zeer goed aangekomen.
Alles vlot en goed verlopen :+1:.

1 like

Een mooie X33 overgenomen van @lance_explorer. 2 mannen op een verlaten parkeerplaats in een beslagen autoā€¦ :thinking: gezellig een horloge aan het bespreken er ervaringen uitwisselen :grin:. Prettige deal en dito kennismakingā€‹:+1:

1 like

Zojuist 2 bandjes binnen gekregen van @lance_explorer Vlot en netjes, top!

1 like

Een leuke deal met @lance_explorer gedaan en een nieuwe Seamaster verkocht. Super gezellig, helemaal goed. Aanrader!

1 like

Bandje overgenomen. Aanrader :+1:

1 like

Zojuist een rubberen band overgenomen van @lance_explorer. Ik wist niet helemaal zeker of zijn bandje op mijn Peter Blake zou passen dus Nanne stelde voor om het bandje op te sturen, zodat ik het kon passenā€¦top service en een tof gebaar :ok_hand: gelukkig past het bandje en blijft ie bij mij. Hele dikke aanrader dus :+1:

1 like

Onder het genot van een bak koffie een leuke deal gedaan met Nanne @lance_explorer. Nanne bedankt voor de prettige ervaring!! :ok_hand::clap:

2 likes