Dit.
Ik ben zelf werkzaam in de IT en ben van nature vrij skeptisch dus ik herken ook zeker de zorgen. Alleen maar goed, dus ik licht het graag toe.
Er is zeker gedacht aan best practices, dat is een hele lijst (waaronder uiteraard password encryption, dat is vrij basaal).
Ik deel liever just vaniut dat security oogpunt niet teveel over de architectuur op dat gebied, maar mocht je zorgen hebben dan licht ik dat graag toe via DM. Maar ga er vanuit dat op alle lagen (applicatie, netwerk , stack ) hier over is nagedacht.
Dat gezegd hebbende ,de verplichte disclaimer: geen enkele app is 100% secure. Dus het is altijd goed om hier voorzichtig mee om te gaan. Dat blijft een afweging bij de gebruiker. Ik zet mij er wel volledig voor in , en ik neem dit aspect heel serieus.
Bedankt voor het vertrouwen
:
…
In het glas een trage kring van licht, een wijzer die de stilte doorsnijdt, alsof de seconden fluisteren
dat niets ooit werkelijk stilstaat.
Het bandje draagt de warmte van polsen die allang verdwenen zijn, een geur van oud leer een echo van huid en haast.
Elke tik is een voetstap in een gang zonder ramen waar verleden en toekomst elkaar even aanraken
en dan weer loslaten.
…
Goed plan opa Nelis ![]()
Leuk initiatief, alleen is het niet voor mij.
Ik ben er van overtuigd dat er veel mensen zijn die dit wel graag bijhouden.
Succes!
Leuk initiatief! Ik laat de invite links nu voor de liefhebbers die hun collectie niet meer kunnen overzien. Voorlopig weet ik nog uit mijn hoofd wat ik heb liggen in mijn gescheiden collectie.
Update van de invites(want kan m’n openingspost niet meer editen
)
| # | Uitnodiging | Status |
|---|---|---|
| 1 | ||
| 2 | ||
| 3 | ||
| 4 | ||
| 5 | ||
| 6 | ||
| 7 | ||
| 8 | Invite | Beschikbaar |
| 9 | Invite | Beschikbaar |
| 10 | Invite | Beschikbaar |
| 11 | Invite | Beschikbaar |
| 12 | Invite | Beschikbaar |
| 13 | ||
| 14 | Invite | Beschikbaar |
| 15 | ||
| 16 | Invite | Beschikbaar |
| 17 | Invite | Beschikbaar |
| 18 | Invite | Beschikbaar |
| 19 | Invite | Beschikbaar |
| 20 | Invite | Beschikbaar |
Mooi! Ik heb vanuit eigen behoefte en na het testen van wristlog ook iets voor mezelf gemaakt. Was een leuk project.
Veel succes met de lancering ![]()
Nog 10 beschikbaar ![]()
Hij kan niet bezorgd worden, ik stuur je even een DM.
Leuk dat er een Nederlandstalig alternatief komt/is!
Ik gebuik momenteel “Wristlog”
Zie ook:
Is dit vergelijkbaar?
Ik was hier tot vandaag niet mee bekend om eerlijk te zijn.
Dus een hele zuivere vergelijking kan ik niet maken.
Ik denk dat het op sommige vlakken vergelijkbaar is, maar dat de focus duidelijk anders is.
Maar ik leer graag, dus stuur gerust een PB met suggesties ![]()
Leuk project!
Thx!
En… nog maar 4 invites over ![]()
Tof! invite geclaimd ![]()
Nice! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen!
Mooi initiatief zeg!
Knap werk
Invite geclaimd. Ben benieuwd
Alle invites zijn inmiddels geclaimed ![]()
Op korte termijn ga ik mij even focussen op feedback ophalen bij de huidige gebruikers. Later volgt een bredere beschikbaarheid ![]()
Maar mocht je nu echt heeeeel enthousiast zijn om het uit te proberen stuur gerust een berichtje ![]()
Invite geclaimd ![]()