LANCERING: WatchWrist.net : De plek om je collectie bij te houden!

Dit vind ik een hele goede!
Wellicht een klein dingetje maar heeft nogal impact op gebruikersgemak. Ben persoonlijk ook altijd gevoel voor dit soort dingen , dus ik ga zeker kijken hoe ik dit kan fixen :ok_hand:

Ja dit heeft een soort van een reden, namelijk dat je ook twee horloges op een dag kunt dragen.
Maar ik denk dat het een veilig aanname is dat dat de uitzondering is dus als dat wenselijk is zouden mensen gewoon opnieuw open kunnen klikken.
Thx voor de feedback! Zeer waardevol!

2 likes

Kun je maar 100 horloges toevoegen ?

3 likes

TL;DR: Ja er zit nu (nog) een limiet op aantal horloges.

Langere verhaal

Er zit op dit moment inderdaad een (arbitraire) limiet op het aantal horloges wat je kunt toevoegen.
Dit heeft eigenlijk twee redenen

1. Om gebruikte opslag een beetje binnen de perken te houden. (o.a. ook door misbruik).
    Ik verdien hier precies niks mee en opslag is niet direct gratis :smile: Maar toegegeven een limiet op gebruikte opslag is voor dat doeleinde veel logischer en duidelijker. Dus ik ga even kijken hoe ik dat op een nette manier kan oplossen. Ik wil het ook vooral transpart doen richting de gebruiker.

2. Ik heb nog niet goed kunnen testen/ervaren hoe goed het allemaal werkt als gebruiker bij die aantallen horloges. Zo worden nu alle horloges “zonder pagina’s” ingeladen, ik weet niet hoe soepel dat werkt met grote aantallen. Ik heb wel wat “kunstmatige testen” gedaan maar echt zekerheid heb ik nog niet. Ik zou over kunnen/moeten gaan naar inladen per X aantal dan is dat ook opgelost.

Dus nog even samengevat : ja er zit nu een limiet op aantal horloges, maar bij de eerstvolgende update waarschijnlijk niet meer :innocent: :
En toevallig was ik al bezig met een update :wink:

Welke wachtwoord manager gebruik je?
Want bij mij werkt het persoonlijk wel met een wachtwoordmanager + enter.

Edit: Wacht ik stuur je wel even een DM

Oeh ah toch best vaak. Bij het sporten draag ik een ander horloge en soms wissel ik gewoon dezelfde dag omdat het kan. :joy:

2 likes

:joy:

Herkenbaar ja… , daarom staat m’n G-Shock op eenzame hoogte in m’n “Most Worn”.

Misschien toch maar eens nadenken over geindexeerde punten voor de “Most Worn” , 0,5 voor een halve dag dragen.
Deze app komt echt nooit af :joy:

4 likes

NIEUWE UPDATE

Snel terug naar boven ↑

Toch maar gegaan voor de meest simpele oplossing voor nu. Heb wel gexperimenteerd met “sticky” componenten etc. Maar leverde toch te veel “scherm” in naar mijn mening. Dus voor nu een simpele “pijl omhoog” . Klein slimmigheidje is dat die pas verschijnt wanneer je zo’n 1,5 scherm naar beneden bent gescrolled. (dus op desktop zie je dit sowieso niet snel).
Vrij subtiel knopje

Lekker snel door met een password manager

Sommige password managers vullen automatisch je gegevens in op het inlog scherm, wel zo handig als je dan ook direct met een Enter direct doorgaat.
Dat werkt nu ook zoals verwacht :white_check_mark:

zelfs op Firefox :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt voor de feedback en testen @RubenB

Geen gevloek bij het ge-zoek

Op mobiel schoof de zoekbalk weleens weg achter het toetsenbord. Dat zou nu niet meer zo moeten zijn.
Wel zo fijn.

Limiet omhoog naar 150 horloges jeej!

Er moet nog een meer permenante oplossing komen voor het eerder genoemde “grip op opslag”, maar in de tussentijd kan in ieder geval @Scudo door met toevoegen. :books:
Zoals gezegd is het voor mij nog wel werk om goed te kunnen testen met grote aantallen (met realistische data) dus geef vooral aan als je ergens tegenaan loopt.
En ik houd een oogje in het zeil wat betreft gebruikte opslag van het gehele platform :wink:

Technisch geneuzel

Weer een hele bak aan updates van “dependencies”.
Waar je als het goed is ( :upside_down_face: ) niks van zou moeten merken.

Staat nu live op …

7 likes

Lekker hoor, blij mee :+1:

Gisteren en vanmorgen weer beetje bijgewerkt

2 likes

Helaas zitten er nog geen archievements in het platfom dus je moet het maar hier mee doen:

:trophy:100 watches added :trophy:
You have succesfully added 100 watches, keep em coming🔥

En afsluitend nog een kleine sneak preview van een toekomstige feature

👀

Technisch klopt er nog niet veel van en ook visueel gaat er nog wel e.e.a. veranderen maar vind het concept zelf in ieder geval wel geinig.

5 likes

Is er nog ruimte voor een extra gebruiker? Zo ja ben ik ook geïnteresseerd!

1 like

Nice :ok_hand:t3:

Vraagje; het is volgens mij, bij registratie achteraf, niet mogelijk om in het (draag)kalendertje meerdere dagen tegelijk te selecteren toch?

1 like

Zeker! Zie DM!

Nee dit is op dit moment niet mogelijk, daar had ik laatst met vakantie ook wat moeite mee :stuck_out_tongue_winking_eye:
Er kwam recent nog een andere suggestie langs voor de wear calender als ik daar aan begin pak ik dit gelijk even mee :ok_hand:

1 like

Dat ja! :sweat_smile: of iig een aaneengesloten periode :wink:

1 like

Tja jongens wat een egotripperij allemaal. Sinds de inbraak in '19 laat ik niemand hier meer boven komen, en maak ik geen foto’s meer die voor buurtgenoten makkelijk te herleiden zijn.

Better up your insurance! :sweat_smile:

Niet echt want je doet dit alleen voor jezelf. Niemand anders kan je collectie zien.

2 likes

Tot de site gehackt wordt. :man_shrugging:

Er is geen verschil met de foto’s die jij hier plaatst en die zijn zelfs nog openbaar ook. Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor de gegevens die je deelt.

OK. Veel succes er mee, ik blijf er weg.

Omdat ik het niet helemaal chique vond om hier openlijk de discussie te voeren heb ik ook al enige context gegeven via DM aan Peter.
Maar voor de helderheid/transparantie ook nog even hier:
Aan online activiteiten zit altijd een risico, en is daarmee nooit 0.
Omdat ik mij daar heel bewust van ben zijn er wel een aantal maatregelen genomen.

• Er wordt los van gebruikersnaam geen enkele informatie bijgehouden van de gebruiker(ook geen locatiegegevens).
  • Er wordt gebruik gemaakt van security best-practices.
  • Geen enkele vorm van data is publiek of deelbaar. M.u.v. een deelbare link die je bewust moet aanmaken.

Zoals gezegd , het risico is hiermee nog steeds geen 0. Maar als ik het inschaal tussen andere (meer publieke) platformen denk ik dat het risico beperkt is. Of dat acceptabel is, dat is voor iedereen anders.
Ik dwing ook niemand om lid te worden :sweat_smile:
Mochten er nog gegronde zorgen zijn dan sta ik altijd open voor een gesprek, maar de toon vind ik daarin wel relevant.

8 likes

Hear, hear.

En bij voorkeur tijdens kantooruren en nuchter kan ik me zo voorstellen. :smirk:

4 likes