LANCERING: WatchWrist.net : De plek om je collectie bij te houden!

Ik ben ook benieuwd, DM gestuurd.

1 like

Kan zeker!
Jullie hebben beiden een invite ontvangen :ok_hand:

2 likes

Hi Watchwrist, ik vond je uitzending bij De Tijdgenoten erg tof, maar nog leuker is je app. Dus hou ik me aanbevolen voor dit super hulp middel. Ik heb iets van 50 horloges en het geheugen van een dwerghamster. Dus tja kom maar op

2 likes

Zie dm :white_check_mark:

1 like

Kan zijn dat ik er over kijk, maar kan er een optie toegevoegd worden om bij ‘Most Worn’ (dat lijstje) enkel horloges te tonen die je nog in je bezit hebt? Nu staat daar bij mij een horloge bij dat ik verkocht heb, en dat vind ik soms niet zo fijn.

Misschien een vinkje ‘only show owned watches’ of iets dergelijks?

2 likes

@Dpvh

Is het mogelijk het omlijnde deel vast te zetten en niet mee te laten scrollen met de foto’s?
of anders een snellere wijze om weer helemaal omhoog te gaan naar het begin?
Handig voor mensen met wat langere lijst misschien :smirk:

2 likes

Snap het helemaal, het is niet altijd leuk om herinnert te worden aan je ex :stuck_out_tongue:

Dit zou niet al te moeilijk moeten zijn, hier ga ik naar kijken :+1:

Ook een hele goede suggestie, hier moet ik iets langer naar kijken/experimenteren over het “hoe”.
Want zoiets moet wel lekker werken anders is het al snel storend.
Maar ik snap de behoefte zeker!

Hhaha jij bent echt lekker op weg zeg :books:

1 like

Dit is de stand tot en met vandaag, zit aardig op schema voor iedere dag een!

9 likes

Onderkant en bovenkant vastzetten.

1 like

Ja dat is inderdaad een van de opties, maar ook dat heeft nadelen want dat claimed wel een significant deel van je view. Maar zoals aangegeven, ik ga binnenkort eens experimenteren met wat opties :microscope:

2 likes

Zeker bij een kleinere telefoon. Nu past het naar mijn idee mooi en als je naar boven wilt tik je op watchwrist linksboven.

1 like

Ja, dat is een keuze. Nu neemt die header de ruimte in als je bovenaan bent.

UPDATE:
Er zijn wel eens van die ex’en waar je niet herrinert aan wilt worden

Dus vanaf nu worden horloges die niet meer in bezit zijn standaard uitgesloten van de “stats”.
Dit kun je zelf aanpassen in de “edit widgets”.
Bedankt voor de suggestie @Problem ! Top!
Impressie:
only_show_owned

Voor de rest een aantal "achter de schermen aanpassingen
  • Een hoop “refactoring” dat wilt zeggen de code beter organiseren, opruimen, herschrijven om o.a. de onderhoubaarheid ten goede te komen.
  • Een aantal beveiliginspatches. Niet geheel onbelangrijk.
  • Verbeterde admin mogelijkheden: om onderhoud, invites management etc. eenvoudiger te maken, noem het eigenbelang :wink:
Staat nu LIVE op:
6 likes

Volg dit topic al een tijdje en ben mijn Excel zat. Is er nog een invite beschikbaar? Thanks!

Ik las dat er een wishlist in zit. Is die toevallig gekoppeld aan verkoopplatformen, zoals b.v. Blauwzoeken.nl, zodat je een notificatie krijgt als het horloge dat je zoekt ergens wordt aangeboden?

1 like

Yes, die heb je inmiddels ontvangen :smiley:

Dit verzoek is via een ander kanaal ook wel eens binnen gekomen, maar omdat dit schuurt tegen commerciele activiteiten/belangen ben ik hier enigzins voorzichtig mee. Dus korte antwoord : op korte termijn niet, op lange termijn wellicht :wink:

1 like

Dank nog voor de invite, ik ben de collectie aan het vullen. Erg fijn werkende site. Twijfel nog even of ik ook al mijn oude, inmiddels verkochte of geruilde, horloges er ook in wil zetten.

Dat brengt mij bij het volgende; ik ruil nog wel eens een horloge, al dan niet met opleg. Dat maakt het lastig om de aanschafwaarde in te geven. Is er al eens over nagedacht om een mogelijkheid toe te voegen om verschillende horloges aan elkaar te koppelen als je bijvoorbeeld horloge x hebt geruild met y? Nu zet ik dit, en via welk platform ik dit heb gedaan, erbij in de discription.

1 like

Leuk om te lezen dat de aflevering nog een hoop extra nieuwsgierigen heeft opgeleverd! :ok_hand:t3:

1 like

So, dat is wel een interessante, weet even niet zo snel hoe ik dat zou oplossen, maar ik laat het even “sudderen” in m’n achterhoofd :smile: :

Tijd voor een “As heard on Tijdgenoten” badge op m’n homepage? :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat lijkt me wel een heel redelijke bewijs van verdienste!

1 like