Nee op dit moment niet, wil die schermen ook niet te complex maken dus ga even nadenken of ik dat kan implementeren zonder teveel clutter.
Zit nu alemaal in dezelfde export(zip), zodat je als gebruiker een pakketje krijgt in een keer.
Maar daarbinnen is het wel een aparte csv.
Gaat dat niet voorbij aan het ideen van een pwa?
Het zou toch altijd dynamisch geschaald worden op de juiste manier?
Ben wel benieuwd waar die behoefte vandaan komt
Natuurlijk schaalt die PWA, maar ik krijg daar standaard altijd dit idee bij, dus als ik zelf in control ben en dat kan aanpassen, dan zal ik het niet laten.
Ik ben ooit ook begonnen met het gebruik van die feature in chrono24 maar was voor mij niet echt toereikend.
Die feature bij chrono24 kan uitkomst bieden als je vooral bezig wilt houden met waardeontwikkeling(op chrono24 ).
De focus bij Watchwrist is wel echt anders, de focus ligt vooral op andere zaken.
Vandaar ook features zoals : eigen gemaakte fotoâs toevoegen, collageâs generen, de âwear calenderâ, nauwkeurigheid bijhouden, vrije notities etc. etc.
Dus ja redenen om dit niet te doen is wat sterk geformuleerd maar er is een doelgroep die wat meer features zoeken
Wat een top idee!
Worstelde zelf ook al langer met het idee, maar heb de ict vaardigheden niet.
Vooral ook de horloges bijhouden die ik al heb gehad vind ik erg leuk. Betrapte mij er laatst op dat ik naar een horloge aan het kijken was, die al lang de revue gepasseerd is.
Ik ontvang graag een invite als er nog beschikbare plekken zijn.
Wat veiligheid betreft⊠het gros van mijn collectie is hier op HF terug te vinden en door het blauw en licht blauw, ligt mijn adres op straat.
Scheelt dat bijna alles in een externe kluis ligt en mijn duurste horloges, geen bendes aan zullen trekken .
Dankje dat je dit wil delen. Erg tof
Edit;
Aa helaas de boot gemist.
Alsnog een tof idee . Ik volg graag de ontwikkeling
Tof dat je dat allemaal zo snel al weer heb geĂŻmplementeerd. Dat werkt een stuk fijner met horloges toevoegen, ookal zijn dat er bij mij niet al te veel.
Heb zojuist ook horloges die op de verlanglijst staan toegevoegd. Daar blijf je ook de optie houden om in te voeren wanneer je het horloge hebt gekocht, maar die optie lijkt mij niet nodig bij de desbetreffende categorie. Het is maar een klein dingetje wat eigenlijk ook verder niet storend is.
Zeker complimenten voor hoe je dit allemaal hebt gemaakt, als dit de puntjes zijn die naar boven komen tijdens het testen zit het in grote lijnen wel snor!
@RubenB
Was idd een snell fix
Staat als het goed is nu ook âliveâ.
Enige kanttekening is dat als je hem âadd watchâ doet vanaf âwatches i ownâ en daarna de categorie aanpast naar âwatches i wantâ dan verdwijnt hij niet âdynamischâ
Je zou ook nog kunnen stellen dat condition ook niet helemaal relevant is in die categorie, maar gekozen om die voor nu nog wel te tonen daar. Blijft alsnog een optioneel veld
Gisteren 12 horloges toegevoegd, een verademing in alle eenvoud ondanks de uitgebreide mogelijkheden qua informatie. Ook fotoâs werken goed en eenvoudig. Grafiek met meetresultaten is een hele mooie toevoeging.
Wat een leuke functie zou kunnen zijn is âvriendenâ toe te kunnen voegen om hun collecties en lijstjes te kunnen zien, maar dat gaat ver voorbij aan de initiĂ«le doeleinden van het platform natuurlijk.