Dat is jouw idee.
Er zit een ‘verwijder’ knop. Je zou op z’n minst de vraag moeten krijgen of je er wel zeker van bent omdat je dan je data verliest. Gewoon hufterproof maken. Dan heb je een echt mooie app.
En het is al zo mooi! ![]()
Dat is jouw idee.
Er zit een ‘verwijder’ knop. Je zou op z’n minst de vraag moeten krijgen of je er wel zeker van bent omdat je dan je data verliest. Gewoon hufterproof maken. Dan heb je een echt mooie app.
En het is al zo mooi! ![]()
Thanks voor je genuanceerde verzoek ![]()
Mijn initiele reactie zou inderdaad zijn dit is niet echt binnen het concept van deze app.
Dus vooralsnog zou ik er niet op wachten…
Echter zeg ik ook geen “nooit nooit” dus ik zet hem wel op het lijstje en wie weet denk ik er in de toekomst anders over.
Ik vind dit wel een leuke edge case eigenlijk haha
Hier moest ik wel om lachen, zag dit direct visueel voor mij ![]()
Ik moet even nadenken over hoe ik dat technisch oplos. Maar zou je dan nog wel de naam o.i.d. in de statistieken willen laten terugkomen? Want dan “bewaar” je in feite alsnog een horloge, alleen zie je hem dan niet meer terug in owned of previously owned.
Dit lijkt mij inderdaad een no-brainer om mee te beginnen, goeie!
Haha ik ook!
De gedachte van het verwijderen kwam gisteren in me op. Gewoon om te kijken of je hier rekening mee had gehouden. Vanmorgen dus getest. Ik ben ook van mening dat het in used to own moet staan hoor maar ik ken gebruikers. ![]()
Ik schat in dat alleen de naam voldoende moet zijn.
Hoi hoi @Dpvh! Zou je, als het eens past, Tuning Fork als movement type willen toevoegen a.u.b.? Thanks!
Ik kan trouwens aan de backup grootte(toename) afleiden dat er actief wordt geupload, leuk om te zien!
Gezonde interventie!
Ben er nog lang niet klaar mee ![]()
Nu een aantal weken in gebruik en ik ben er heel blij mee. Bedankt @Dpvh!
Enige wat ik kan bedenken is een nice-to-have, de mogelijkheid om bij quartz horloges het batterij type te vermelden.
Met dank aan bovenstaande inspiratie
Een kleine release met de volgende features:
Hhahah ik heb dit soort limieten eerder ingesteld om opslag beetje binnen de perken te houden en eventueel misbruik voorkomen maar dat gaat vooralsnog best aardig.
En was al benieuwd wanneer er iemand tegenaan zou lopen haha
Dus speciaal voor jou… ![]()
![]()
Wel een kleine kanttekening ik heb zelf getest met dummy data met grote aantallen maar dat is niet heel “representatief”. Dus als je tegen issues aanloopt met snelheid, collages, aanpassen volgorde etc. dan hoor ik het graag ![]()
Dit klinkt verdomd handig inderdaad!
Gelijk toegevoegd, inclusief handige suggesties ![]()
Staat NU live op :
De suggesties die eerder in dit topic zijn genoemd zijn overigens niet vergeten, maar heb zo m’n prioriteiten of gewoon waar ik zin in heb op dat moment
Maar blijf je feedback uiten, echt goud waard, nogmaals dank ![]()
![]()
je bent een held
Kleine release
Dit verzoek duurde iets langer omdat ik niet tevreden was met de manier waarop “waarschuwingen” getoond werden. Dat was voorheen een ‘native’ dialoog venster wat niet in lijn was met de rest van de app. Ofwel gewoon “lillek” ![]()
Dus dat heb ik direct met deze wijziging meegenomen ![]()
Let op: voorbeelden zijn zowel in licht als donker thema genomen.
Echt 100% “mooi” vind ik ze nog niet maar in ieder geval een stap in de goede richting ![]()
Staat NU LIVE op
En @Dutchspur op hoeveel staat de teller al? Moet ik m’n hardware al opschalen? ![]()
De teller staat op 54, moet voor vandaag nog een doen, maar zit op schema met iedere dag een nieuwe
Hhaha, lekker bezig! ![]()
Jij ook! ![]()
Eens !
Kleine hotfix voor een bug die gespot was door @Chlorophyl ![]()
“Herschikken” werkte niet meer goed.
Bug opgelost dmv wat kleine technische aanpassingen.
Op mobiel bleef het behelpen en net niet lekker werken de combinatie van moeten scrollen dmv touch en tegelijkertijd slepen.
Dus dit moment aangegrepen om die UX iets te versimpelen. (Als we toch bezig zijn
)
Herorderen gaat op mobiel nu gewoon met simpele knopjes.
Werkt beter op kleine schermen.
Kleine opfriscursus: Herschikken doe je dmv deze knop:
En herschikken op mobile:
En op niet-mobiel:

Staat NU live ![]()
Ja ik snap dat jullie nachten niet hebben kunnen slapen omdat jullie in spanning zaten te wachten op deze feature… Dus bij deze!
De Wear Reminder!
Je kent het wel het buitenbeentje van de collectie, krijgt net iets minder liefde dan de rest… Je twijfelt over verkoop, maar wanneer dan? Als ik hem een halfjaar niet uit de kluis haal tsja…
En wat voor de een een half jaar kan zijn, is voor de ander een week al. En misschien hoeft het geen trigger te zijn om te verkopen maar juist om hem weer eens om te slingeren en wie weet vind je opnieuw de liefde
edit: gadverdamme wat een misselijkmakend nummer is dat toch ook ![]()
En als je wilt dan krijg je zelfs notifications hierover(PWA), en geen zorgen de wear reminder en de notificaties zijn “Opt-in” dus gaan pas aan zodra jij dat wilt! Want ongevraagde notificaties zit niemand op te wachten!
En ohja omdat de menu structuur een beetje onoverzichtelijk werd heeft die weer een kleine metamorphose doorstaan en zijn zaken beter gegroepeerd. En kun je weer meer focussen op gluren naar je horloges ![]()
Kleine demo (niet heel duidelijk dus ik zou het vooral zelf uitproberen
: )

Wear reminders in-app
Wear reminder info op watch-card
Wear reminder instellingen
Nieuwe “menu” structuur:

PS : Omdat vooral notifications erg platform afhankelijk zijn kan het zijn dat het niet op elke browser/platform even lekker werkt, trek dan vooral aan de bel ![]()
Staat nu LIVE op …