LANCERING: WatchWrist.net : De plek om je collectie bij te houden!

Weer een klein beetje mee gespeeld (en begin het potentieel te zien :wink:) en kwam op het volgende.

Ik had op de PC de gegevens ingegeven en wou op een ander toestel de foto’s uploaden. Ik had eerst niet door dat ik dat niet via ā€œEditā€ moest doen, maar door op het pictogram van het horloge te klikken.

Bleek ik niet de juiste eerste foto te hebben geüpload, dus die verwijderd en een nieuwe geüpload en die weer op de eerste plek gezet. Zag ik dat de coverfoto niet juist was. Daarvoor ging ik dan terug naar de plek waar ik de upload deed, maar het bepalen van de coverfoto was dan toch blijkbaar via ā€œEditā€ te doen. Als je het weet is dat zeker OK maar ik vond het wat verwarrend.

1 like

Ondanks dat de meerderheid tegen is, toch een pitch waarop je dit zou kunnen invoeren:

• Maak een collectie straps aan
  • Bij elke strap: Merk, breedte aanzet(, materiaal, kleur, lengte, breedte sluiting)
  • in Wear Calendar, na selectie horloge, een pulldown met passende banden op basis van lug breedte (en eventueel mogelijkheid een foto te uploaden per dag van de combinatie zodat je fotocollectie snel groeit)

Ik zou dit echt met alle plezier bijhouden!

1 like

Afgelopen tijd druk geweest met een hoop andere zaken.
Maar wil toch even zeggen hoe tof ik het vind dat jullie actief meedenken en feedback geven. Heel fijn! :ok_hand:
Ik ga een dezer dagen even een nieuw prio lijstje maken :sunglasses: :white_check_mark:

3 likes

Dit weekend weer iets meer tijd gehad om te hobby’en.
Dussss weer wat nieuwe features en fixes voor een groot gedeelte met dank aan jullie feedback :pray:
Waarbij de ā€œdeel je collectie via een linkā€ het meeste werk was om goed te implementeren.

• Share Colleciton Link :partying_face:

Dit verzoek was al vaker voorbijgekomen. Had ik enigzins uitgesteld omdat er privacy/security aspecten aan zitten. Maar nu toegevoegd op de ā€œjuiste manierā€. De plaats van de knop ben ik nog niet helemaal tevreden over.

Omschrijving

Selectief delen

Selectief delen

Link verwijderen

Voorbeeld van gedeelde collectie
Watchwrist
(Jep ook in lichte modus te gebruiken :stuck_out_tongue_winking_eye: )

• Status page toegevoegd :vertical_traffic_light:

Want groene balkjes zijn goed :upside_down_face:
Elke 5 min een simpele online check.
En ik krijg ook meldingen als ze iets minder groen zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
https://status.watchwrist.net/

• ā€œHorloge details beter in te vullen op mobielā€ :iphone:

Ik heb dit iets anders opgelost en meer ā€œresponsiveā€ gemaakt zodat als het goed is op mobiel nu een veld nooit buiten het scherm zou moeten kunnen vallen. Je zou horizontaal nu niet meer de behoefte moeten hebben om zo te scrollen. Maar laat vooral weten als dit nog niet goed werkt, want dit zijn altijd fijngevoelige problemen.

• Foto’s direct uploaden bij toevoegen horlogešŸ–¼ļø

Hier was ik het helemaal mee eens, dit is nu aangepast en je kunt direct foto’s toevoegen :ok_hand:

• ā€œCover Fotoā€ is nu ook aan te passen via details page ipv enkel via edit⭐

Dit was zeker wat verwarrend, nu kan het ook via de details pagina :wink:
Te markeren via het ster icoontje

Het is denk ik nog steeds ā€œmakkelijkerā€ via de edit pagina omdat je daar echt een interface er voor hebt en die ā€œruisā€ wil ik niet toevoegen op de detail pagina. Maar voor de snelle wijziging werkt het sterretje prima denk ik.

• Wat kleine UX/Design verbeteringen✨

denk aan knoppen, lijstjes etc. die net niet helemaal lekker oogden of afweken van het thema

Changes staan nu live op watchwrist.net! :champagne:

Nogmaals bedankt voor de feedback en de betrokkenheid :clap:

5 likes

:+1::+1::+1:

1 like

Heb kort de tijd gehad om te kijken. Ziet eruit als een grote verbetering!
Veel overzichtelijker nu om een horloge op je mobiel toe te voegen.
En die collagefunctie is echt handig om snel een overzicht van je horloges te maken en te delen.
Knap werk. :ok_hand:t3:

1 like

Wederom dankjewel voor het luisteren naar de gebruikers!
Net nog een horloge toegevoegd. Ziet er goed uit!

2 likes

Ik voeg iedere dag een toe, gaat lekker collage zal wel steeds groter worden :sweat_smile:

Ben echt superblij mee, :facepunch:

7 likes

Ooooohw zo te zien heb ik nog lang geen probleem! :sweat_smile:

5 likes

Zie jij dan ergens een probleem? :rofl:

4 likes

Ik zag je collectie, zie er een mooi Murph tussen

2 likes

@Dpvh , misschien kan bij type uurwerk electromechanisch toegevoegd worden?

2 likes

Goed idee! Daar heb ik er ook een paar van.

2 likes

Kijk nog eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik wil ook wel eens proberen en meedenken. Is het eventueel mogelijk om een invite te krijgen? Indien niet, geen probleem uiteraard.

1 like

Yes, zie je dm :ok_hand:

Super! Ik voeg er vanavond al eentje toe! :ok_hand:

2 likes

Ik begrijp dat het doel van de website niet is om de waarde-evolutie van een collectie te volgen, maar zou het eventueel mogelijk zijn om bij de statistiekjes of ergens anders de totale waarde (aankoopprijs dan) van de huidige collectie te zien? En dan eventueel bij de verkochte horloges de totale verkoopprijs en eventueel winst/verlies bij elk verkocht horloge?

Ik vind het altijd wel fijn om dat soort dingen te volgen. Al zou ik het natuurlijk ook begrijpen als je dat niet bij het concept vindt passen.

1 like

Ik heb iets leuks!

Als je een horloge verwijdert verdwijnt deze ook uit je statistieken. Misschien kan je vragen of deze data bewaard moet blijven? En in de stats dan met een speciaal kleurtje of een prullenbakje aangeven?

2 likes

Schiet een beetje het doel voorbij, want het idee is dat je hem dan categoriseert als ā€œused to ownā€

1 like