Weer een klein beetje mee gespeeld (en begin het potentieel te zien ) en kwam op het volgende.
Ik had op de PC de gegevens ingegeven en wou op een ander toestel de fotoās uploaden. Ik had eerst niet door dat ik dat niet via āEditā moest doen, maar door op het pictogram van het horloge te klikken.
Bleek ik niet de juiste eerste foto te hebben geüpload, dus die verwijderd en een nieuwe geüpload en die weer op de eerste plek gezet. Zag ik dat de coverfoto niet juist was. Daarvoor ging ik dan terug naar de plek waar ik de upload deed, maar het bepalen van de coverfoto was dan toch blijkbaar via āEditā te doen. Als je het weet is dat zeker OK maar ik vond het wat verwarrend.
Ondanks dat de meerderheid tegen is, toch een pitch waarop je dit zou kunnen invoeren:
Maak een collectie straps aan
Bij elke strap: Merk, breedte aanzet(, materiaal, kleur, lengte, breedte sluiting)
in Wear Calendar, na selectie horloge, een pulldown met passende banden op basis van lug breedte (en eventueel mogelijkheid een foto te uploaden per dag van de combinatie zodat je fotocollectie snel groeit)
Afgelopen tijd druk geweest met een hoop andere zaken.
Maar wil toch even zeggen hoe tof ik het vind dat jullie actief meedenken en feedback geven. Heel fijn!
Ik ga een dezer dagen even een nieuw prio lijstje maken
Dit weekend weer iets meer tijd gehad om te hobbyāen.
Dussss weer wat nieuwe features en fixes voor een groot gedeelte met dank aan jullie feedback
Waarbij de ādeel je collectie via een linkā het meeste werk was om goed te implementeren.
Share Colleciton Link
Dit verzoek was al vaker voorbijgekomen. Had ik enigzins uitgesteld omdat er privacy/security aspecten aan zitten. Maar nu toegevoegd op de ājuiste manierā. De plaats van de knop ben ik nog niet helemaal tevreden over.
Voorbeeld van gedeelde collectie Watchwrist
(Jep ook in lichte modus te gebruiken )
Status page toegevoegd
Want groene balkjes zijn goed
Elke 5 min een simpele online check.
En ik krijg ook meldingen als ze iets minder groen zijn https://status.watchwrist.net/
āHorloge details beter in te vullen op mobielā
Ik heb dit iets anders opgelost en meer āresponsiveā gemaakt zodat als het goed is op mobiel nu een veld nooit buiten het scherm zou moeten kunnen vallen. Je zou horizontaal nu niet meer de behoefte moeten hebben om zo te scrollen. Maar laat vooral weten als dit nog niet goed werkt, want dit zijn altijd fijngevoelige problemen.
Fotoās direct uploaden bij toevoegen horlogeš¼ļø
Hier was ik het helemaal mee eens, dit is nu aangepast en je kunt direct fotoās toevoegen
Het is denk ik nog steeds āmakkelijkerā via de edit pagina omdat je daar echt een interface er voor hebt en die āruisā wil ik niet toevoegen op de detail pagina. Maar voor de snelle wijziging werkt het sterretje prima denk ik.
Wat kleine UX/Design verbeteringenāØ
denk aan knoppen, lijstjes etc. die net niet helemaal lekker oogden of afweken van het thema
Heb kort de tijd gehad om te kijken. Ziet eruit als een grote verbetering!
Veel overzichtelijker nu om een horloge op je mobiel toe te voegen.
En die collagefunctie is echt handig om snel een overzicht van je horloges te maken en te delen.
Knap werk.
Ik begrijp dat het doel van de website niet is om de waarde-evolutie van een collectie te volgen, maar zou het eventueel mogelijk zijn om bij de statistiekjes of ergens anders de totale waarde (aankoopprijs dan) van de huidige collectie te zien? En dan eventueel bij de verkochte horloges de totale verkoopprijs en eventueel winst/verlies bij elk verkocht horloge?
Ik vind het altijd wel fijn om dat soort dingen te volgen. Al zou ik het natuurlijk ook begrijpen als je dat niet bij het concept vindt passen.
Als je een horloge verwijdert verdwijnt deze ook uit je statistieken. Misschien kan je vragen of deze data bewaard moet blijven? En in de stats dan met een speciaal kleurtje of een prullenbakje aangeven?