Seiko STP005 Final Fantasy Watch stond al tijden op m’n verlanglijst en nu dan eindelijk in bezit…
Wow… Apart… Gaaf… Niets voor mij!
Maar mooi dat het uiteindelijk gelukt is! Hoelang heb je moeten zoeken?
Proficiat, dat is een hele bijzondere. Ik zie ze ook maar zelden te koop.
Ik heb hier altijd al een zwak voor gehad. Is het wat in de praktijk? Ik ben eigenlijk opzoek naar zijn broertje, maar volgens mij is dat slechts een filmprop.Heb je niet wat meer foto’s?
Mijn beste,
Aparte klok!!
Weer eens wat anders voor om de pols!!
Veel succes.
Orologio Signaturis Temporis.
Z’n broertje is inderdaad maar een movie prop…
Tja en wat de STP005 betreft:
Draagcomfort: een 2
Looks: een 8
Verzamelwaarde ( voor mij ): een 10
Deze valt voor mij in de categorie “ik wil em gewoon hebben als onderdeel van m’n groeiende Seiko collectie”
Extra foto’s volgen
Ik vind deze er futuristischer uitzien, dan de Apple Watch! En dat voor een klok uit 2001?
Een mooie aanwinst Proficiat ermee
Cool ding! Gefeliciteerd! Post modern!
er staan er nu 2 op ebay
Welke ebay zoek je dan? Via de NL vind ik er geen met STP005
Gewoon seiko en final fantasy invullen. Wees wel bedacht op t scherm. Ik heb de mijne sinds 2001 of 2002. Het holografische inverse scherm begon ergens rond 2010 vlekken te vertonen.
Ik zoek altijd wereldwijd, Nl is veel te klein
De mijne is absoluut mint en met extra ongebruikte band in verpakking… Kost 3 jaar zoeken maar dan heb je ook wat
Ja, cool
Een absoluut bijzondere verschijning!
Ik zou er wel wat meer foto’s van willen zien.
Grt.
Dit is voor de echte Seiko liefhebber … heerlijk! Gefeliciteerd en als je die ooit wegdoet
#marnixmoed
Heb je nog iets aan die holovlekken (kunnen) laten doen?
had hem ook bijna gekocht. maar gelukkig was ik toen nog rationeel
Hoi Wil, helaas niet. Zou n nieuw scherm betekenen en dat leek me wat veel vh goeie. En meer mensen hadden er last van, dus vreesde dat t snel terug zou komen.
Da’s jammer Wing. Ik denk dat ik dat met meerdere ervaringen ook niet zou laten doen. Ik moet zeggen dat ik het niks voor Seiko vind dit soort problemen.
En gelukkig maar.