Langdrager horloges

Oude foto :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ja achter elkaar.

1 like

Sinds kerst alleen maar deze eigenlijk.

Alleen voor het werk wordt ie afgewisseld want ik ben bang voor krassen :scream:
Dat is gewoon kut op een plastic horloge.

6 likes


Deze al zo’n half jaar wil maar niet van de pols af😂

5 likes

Al 22 jaar mijn bijna dagelijks horloge. Komt uit 1999. loopt exact op tijd alleen verleden jaar de kroon en stift vervangen. Wissel met speciale dagen soms met el primero rainbow of.sub.

11 likes

Deze draag ik het meest. Niet omdat ik hem ook maar enigszins mooi vind, maar ik heb er zelfs moeite mee om deze te slopen op m’n werk.

1 like

Silent with no rotar :sweat_smile:

6 likes

Die heeft de tand des tijds goed doorstaan.

Kan ik kort in zijn: geen enkele. Zowat elke dag iets anders. Er zijn geen horloges die ik meer of minder draagtijd gun. Heb ik nou gewonnen?

Als je graag elke dag een ander draagt zit je in het verkeerde topic…:relieved: En winnen? Daar zul je eerst wat pics voor moeten plaatsen…start eens met vandaag en houdt t eens zeven dagen vol…

:upside_down_face: :rofl: kijk maar naar mijn posts. Dan zie je genoeg :wink:

Vanaf ik deze heb, nu zo’n maand of 3, deze dagelijks gedragen. Dit ondanks een horlogedoos vol andere horloges. En daar zitten ook wel ‘betere’, nou ja in ieder geval duurdere bij. Dus wat is het dat je het ene horloge meer draagt dan de andere?

Voor mij is dat het comfortabele dragen en de functionaliteit. De 556 heeft een prettige balans, is nauwkeurig en is duidelijk om af te lezen. Verder hoef je er niet heel voorzichtig mee te doen of bang te dat derden hem iets te graag van je overnemen. Daarbij vind ik hem ook mooi :rofl:

4 likes

Draag nu al langer dan een week mijn Seamaster 300. Erg comfortabel horloge!

Maar moet toch zeggen dat qua draagcomfort mijn Explorer ook heel fijn draagt. Die draag ik soms zelfs langer dan 2 weken achter elkaar!

5 likes

4 likes

Twee maanden alweer…

7 likes

Gave Oris…

1 like

Heb zelf maar een ( bewuste ) collectie van drie stuks . Bij meer horloges merk ik dat die dan toch niet gedragen worden .

6 likes

heb de dagen niet meer geteld…:relieved:

4 likes

Bij mij ook de flightmaster :ok_hand: ik post m niet iedere dag, want dan val ik zo in herhaling.

3 likes

En ik maar denken dat meneer Capibara alleen maar op een jacht zat met een Moser om zijn pols :rofl: gewoon een bikkel met een oranje overal aan :muscle:

1 like

Op volgende van polstijd. De Halios vaak weken aaneen, de Certina nu een weekje, en de RichardtMejer een aantal dagen als ik er zin in heb. Alle andere horloges worden zelden tot nooit gedragen.

afbeelding afbeelding afbeelding

3 likes