Langdrager horloges

Er worden dagelijks zoveel horloges getoond…De een wordt veel gedragen, de andere verpietert in de kist of belandt in het blauwe deel. Welke horloge draag jij langer dan een week achter elkaar? Ik zal aftrappen met mijn *daily one…*de Glashutte Seaq, green…. lijkt niet van mijn pols te willen ( nou even dan voor de foto😉) Welk horloge draag jij week in (en week uit)


16 likes

Afgelopen twee weken sinds ik hem heb, bijna alleen maar deze

16 likes

Voor mij de Sinn 104, zo comfortabel en in bijna alle omstandigheden goed te dragen.

4 likes

Deze 2 krijgen de meeste draagtijd.

Mijn ‘high-end’ horloges zien de laatste tijd weinig daglicht. :sweat_smile:

Overdag

In de nacht

5 likes

M’n nieuwe aanwinst heb ik deze week elke dag om de pols geslingerd

9 likes

5 likes

Eentje hè🙂

Met Oris blijf ik een haat-liefde verhouding houden; mijn brashear al meerdere keren aangeboden, echter toch weet deze me te betoveren…met de blauwe plaat en brons

1 like

Ik probeer mijn horloges aan te passen op mijn kleding en probeer ook zoveel mogelijk draagtijd te geven evenredig verdeeld over de collectie. Soms doen ik zelfs een horloge om die ik liever niet wou dragen die dag om toch draagtijd te geven.

Het merendeel van de tijd draag ik mijn Breitling. Eigenlijk wissel ik nauwelijks af.

4 likes

6 likes


Soms wel een hele week om.

3 likes

Niet één 🤷🏻,

Wel eens vier vijf dagen maar niet langer dan een week

1 like

Makkie, ik heb maar één daily :sweat_smile:

Lekker tijdens de studie.

6 likes

Aangezien ik alles verkocht hebt behalve de SKX, draag ik bijna alleen nog de Aquis :
image
De SKX hooguit nog 1 x per week.

15 likes

En deze is schitterend

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Mis nog een lange sohne :slightly_smiling_face:

Ik draag al 5 jaar onafgebroken deze… heb ik dan gewonnen? :joy:

10 likes

Achter elkaar? Dan vraag ik of iemand je kan overtreffen met zo’n beauty (Alleen je datum klopt niet🤣)

1 like