Lanvin Paris maanfase


Een tijdje geleden heb ik deze Lanvin als onderdeel van een lotje binnen gekregen, maar met 31 mm is mij deze helaas veel te klein. Dragen doe ik m dus niet.
Als je nu nog leest zonder een lowballbericht te gooien heb je jezelf tijd bespaard want hij is al gereserveerd. Mochten de geïnteresseerde partij en ik er samen niet uit komen gaat ie keurig in het blauwe. Voor alle andere geïnteresseerden: wacht vooral daarop want een plekje op de lijst valt toch niet te reserveren!

Het enige probleem is dat ik, zelfs na online speuren, niet goed weet wat ik ervoor moet vragen, en om beide partijen van een eerlijke deal te voorzien zou ik graag jullie hulp vragen.
Wat is deze ongeveer waard?

Kroon is gesigneerd en die vage rotzooi op de kastdeksel is een sticker. Herbelin gebruikt dezelfde plaat in een andere kast maar van Lanvin ben ik deze niet eerder tegen gekomen.

Grappig ding, ik ging ook meteen even zoeken. Je vind er niet zoveel van Lanvin en de meeste horloges op eBay van dit merk zijn voor vrouwen. Dat is deze misschien ook wel gezien de 31mm?

Hoe dan ook, een gewone quartz met datumaanduiding vragen ze 115 dollar voor. Die is niet verkocht. Dus gezien het formaat en de andere aanbiedingen zou ik zeggen: 100 euro? Dat is dus puur gebaseerd op het verhaaltje wat ik hier boven typ.

2 likes