Aah. Ik hoef mijn vraag niet eens te stellen. Zondag vertrek ik naar Lanzarote
Op Schiphol kun je misschien even kijken maar op Lanzarote kun je de tijd beter besteden aan zwemmen dan aan zoeken naar juweliers.
Ik ben op het moment in Fuerteventura Zojuist een juwelier binnengelopen voor een moonwatch. Die kost hier €3450. Dat scheelt behoorlijk met de €4700 die een AD er thuis voor vraagt. Helaas komt er bij terugkomst op Schiphol komt er dus nog eens 21% bij. Dat klopt toch? De beste man gaf ook aan dat speedmasters vanaf volgende week wereldwijd 10% duurder worden. Heeft iemand daarover iets gehoord? Of was dit één van zijn steengoede verkooptechnieken?
Inderdaad, of je moet er voor kiezen om 'm niet aan te geven, maar dat is strafbaar. Voor de de prijs hoef je het niet te doen, de prijzen bij grijze handelaars liggen volgens mij niet veel hoger op dit moment.
Fijne vakantie verder trouwens!
Wat @Stefanmol zegt, in dit geval zou ik dan toch kijken bij een grijze dealer. Of je moet er voor kiezen hem niet aan te geven, Maar voor 150 eu extra zou ik zelf dat risico niet willen lopen.
Dat gaat lukken. Bedankt!
Die moonwatch laat ik dan lekker liggen. Ik neem nog een duik in het zwembad! Adios!