Over een maandje ga ik naar Lanzarote, beetje fietsen en (proberen te) luieren.
Zijn er op Lanzarote nog juweliers die het bezoeken waard zijn? De prijzen lijken me niet anders dan elders in Europa, of heb ik het mis?
Over een maandje ga ik naar Lanzarote, beetje fietsen en (proberen te) luieren.
Zijn er op Lanzarote nog juweliers die het bezoeken waard zijn? De prijzen lijken me niet anders dan elders in Europa, of heb ik het mis?
Mooi vooruitzicht. Ik dacht dat men 9%BTW betaald op het eiland.
Langs de boulevard in Playa Blanca zit een mooie juwelier.
Ik las inderdaad al iets over een lager BTW tarief. 9% is wel een redelijk verschil met hier, tenzij men de (advies)prijzen kunstmatig gelijk houdt.
Thanks voor de mooie juwelier tip. Ik zal nog eens googlen (maar kwam daar in eerste instantie niet zo ver mee)
Canarische Eilanden geldt als niet-EU voor import/btw
Adviesprijzen zijn gelijk, maar je kan er mooie deals maken. Ik heb op Gran Canaria een Glashutte € 7.000,00 adviesverkoop in Nederland en ook daar om de pols gehad.
Aangegeven dat ik niet ga kopen en hij schreef 5500 euro op het kaartje. Als je gaat afdingen neem ik aan dat je nog meer voordeel kunt halen.
Heb je al een model/merk op het oog?
Thanks voor je reply.
Ik denk aan een Rolex datejust 41mm. Ik heb echter nog geen Rolex verkoop-punt gevonden op Lanzarote. En als ik eerlijk ben wil ik die Datejust pas in april 2018 kopen. Maar kijken kan nooit kwaad!
Als je tegen die tijd een bleekscheet met een Omega SMP (non bond) op het strand ziet zitten dan mag je hem aanspreken voor een HF minimeeting ;-)!
Roger that, je kunt mij herkennen aan mijn oris artix day date (waarschijnlijk)
Zullen we nog een password afspreken?
Via Lanzarote de boot nemen naar Fuerteventura levert wel twee officiële dealers op volgens Rolex.com. Dagtochtje!
Das nondeju een goede tip! Thanks
Dus betalen bij de douane als je NL binnenkomt?
Zag de boot op Playa Blanca af en aan gaan. Kan misschien voor je interessant zijn.
Jazeker, als je netjes aangeeft. En als je dit niet doet heb je of ‘geluk’ of een boete bovenop de btw/tax
Tel uit je winst
Mannekes, ik ga niet persee op jacht naar een koopje alleen maar omdat het een koopje is, en ben ook niet geintresseerd in belastingontduiking oid.
Het lijkt me gewoon leuk om daar te kijken wat er qua juweliers is en wat ze aanbieden.
Wel lekker aan het fietsen? Ik was er in augustus.
Dorre boel daar, maar de vulkaanroutes zijn zeer uitdagend. Enjoy!
TS ging fietsen, ik was er zwemmen met het gezin. Zag inderdaad een boel mensen zwoegen op de vulkanen met de fiets in de hitte zonder schaduw…
Ik ga pas begin november!