Plakband op alle toetsen
Linux is leuk om mee te spelen, maar kan echt nog niet tippen aan windows of Mac (is geen Linux, maar unix).
Heb een tijdje geprobeerd om alleen met Linux (Ubuntu) uit te komen, ook voor mijn bedrijf, maar het houdt al op als je wil gaan tekst verwerken. OpenOffice is gewoon niet goed, wat Oracle ook mag beweren.
Dan gebruik ik nog autodesk autoCAD, Revit en Fusion, dat wil je echt niet op Linux proberen met VM of Wine (laatste is sowieso poesje).
Dus ik houd het maar bij Windows.
Goedkoop, werkt bijna altijd, als er een probleem is kan ik het oplossen (is bij Apple zelden (komt deels ook omdat ik het gewoon weiger te begrijpen, dat ligt dan weer aan mij)). Het enige waarin je echt moet investeren is een virus scanner :).
Maar tegenwoordig is dat bij Apple ook al het geval.
Daarom doe ik mijn MacBook Pro 2015 ook weg (i5 2,7GHz, 8GB RAM, 128GB SSD voor de geïnteresseerden). Mocht iemand een ruil willen is dat mogelijk…
[quote=“Thieuke, post:13, topic:116575”]
werkt bijna altijd, … Het enige waarin je echt moet investeren is een virus scanner :).
Maar tegenwoordig is dat bij Apple ook al het geval.[/quote]
Mijn Apple werkt altijd, oh sorry, Hackintosh. Ja, eens in de maand filtert de gratis Sophos scanner uit mijn mail een Windows virus uit een mail…
https://tweakers.net/nieuws/45085/proof-of-concept-virus-voor-mac-os-x-gespot.html
https://tweakers.net/nieuws/41197/sophos-eerste-virus-voor-mac-os-x-ontdekt.html
Mijn ouders hebben altijd wel wat met die machine…
En dan moet er altijd iemand komen.
Hier een mede Macbook (Pro) gebruiker!
Ja, de buckle gaat in de weg zitten. Ik heb op mijn horloge een nato bandje gezet, en dan op de kop (de sluiting zit op 6 uur). Daarmee zit de sluiting niet in de weg, en het ziet er niet per see vreemd uit! Prima oplossing lijkt me dus.
Hier totaal geen problemen met de combinatie MacBook/horloge. Zowel Mac als horloges zijn nog schadevrij
Grappig , ik ben altijd “bang” voor krassen op de sluiting van het horloge. Heb zojuist even kritisch gekeken naar mijn laptop. Ik zie geen noemenswaardige krassen, die veroorzaakt zouden kunnen zijn door mijn horloge.
Ach, ik ben best tevreden met m’n oude MacBook. Hij doet het nog prima en gaat voor het gewone huis/tuin en forum werk nog goed meekomen.
Beide gebruiksvoorwerpen. Dus als het krast dan krast het. Irriteer je, je er aan? Gewoon je horloge afdoen
laptop is stom stuk gereedschap.
gaat met twee en een half jaar de vuilnisbak in.
@anon50762135EV, kom er maar in. Hij weet je precies te vertellen welke forumleden dubbelzijdig klittenband op de sluiting plakken tegen beschadiging.
Wil je mij de volgende opsturen?
Ik verzeker die dingen altijd…
na zo’n twee en een half jaar zijn ze in de regel kets versleten en dan hebben ze intussen allang geen onderdelen meer om 'm te repareren en krijg ik een nieuwe.
dat ze me blijven verzekeren snap ik niet…
geloof me
een door mij VERbruikte laptop wil je niet meer
hahaha
gewoon een stukje satijn op je toetsenbord leggen
Aangezien ik die van mij dus netjes houd verkoop ik ze juist om de twee jaar voor om en na bij hetzelfde bedrag als wat ik er voor heb betaald.
Mijn horloges krassen enkel op mijn vrouw, en dat heeft wel wat een beetje patina.
Sony Vaio Pro 13 inch met i7, 512 gb SSD en 8 GB ram. 2 jaar oud maar loopt als een trein.
Geheel van carbonfiber en geen krassen erop van mijn horloges ondanks ca. 35 u. per week gebruik (ik zit bepaald niet alleen maar op kantoor en werk aanmerkelijk meer dan 40 u. per week.).