laserlassen

Wat kost laserlassen eigenlijk ? Uiteraard is voor iedere klus een ander prijskaartje dat begrijp ik. Maar in welke orde van grootte zitten we hier? Zijn er in België adresjes ?Iemand ervaring hiermee?Totaal onbekend terrein hier.

1 like

Dat hangt voor zover ik weet puur af van de staat van de kast of band.
Na het lassen is nabewerking altijd nodig, dus manuren zul je moeten betalen, wat materiaal misschien en wat opcenten aangezien dit iets is dat niet iedereen kan.

2 likes

@Tempusuurwerktechniek even een berichtje sturen want volgens mij doen zij het. Overigens niet in België maar noord Holland. Maar wel een aanrader.

4 likes

Dat is zo niet te zeggen en is erg afhankelijk van de de schade, of het 1 klein deukje is of de hele kast vol met deuken en beschadigingen zit.
En vaak moet dan ook de hele kast weer opnieuw opgemaakt worden.
Of een oude overgepolijste kast die weer helemaal laagje voor laagje opgebouwd moet worden naar originele afmetingen waar heel veel werk inzit en dus ook echt kostbaar is.

In België weet ik zo niemand die dit goed kan.

Hier een voorbeeld van een Omega kast met flink wat diepe krassen en deuken maar dit was in combinatie met een volledige service.

12 likes

Lijkt me geweldig om dit te kunnen.

1 like

Prijzen willen we horen :rofl:

2 likes

Bij @Tempusuurwerktechniek heb ik onlangs €375.- betaald voor een professionele polijstbeurt van zowel de band als kast van mijn Submariner. Dat was inclusief laserlassen, uurwerk nalopen, opnieuw waterdicht maken etc.

Het horloge is écht weer NIEUW!

Een aanrader op alle fronten; ontvangst, service, mee denken, prijs én natuurlijk kwaliteit.

9 likes

Hier kunnen we iets mee .Dank. :grinning:

Volledige service Omega automaat €750 :wink:

2 likes

Waauw dat is wel een erg knap stukje vakwerk.
WOSTEP is dan ook geen kattenpis :blush::ok_hand:

1 like