Last minute... Rotterdam Airport shopping?

Een last minute brengt mij op zeer korte termijn naar Rotterdam Airport…

Normaal vertrek ik vanaf Schiphol, en aangezien vliegen vanaf Rotterdam zeker 20jaar geleden voor het laatst was… heb ik dus geen idee hoe en of er een TaxFree shopping aanwezig is.

Dus is er iets te zien/kopen… of kan ik beter wachten tot eind oktober wanneer ik weer op Schiphol rondloop…?

1 like

Ik zou lekker wachten tot Schiphol, Rotterdam is niet heel uitgebreid met winkels

4 likes

Helemaal niks op Zestienhoven…

1 like

Ronduit waardeloos op Rotterdam The Hague Airport… dagen aftellen voor Schiphol😁

1 like

Ze hebben een vitrine met supervette danish design en fossil horloges ofzo, dus wat wil je nog meer…

3 likes

Nog een reden om daarvan te vertrekken :wink: Ze houden zich bij hun core business & zijn geen commercieel pretpark dat er vliegtuig-afhandeling naast doet.

6 likes

Yep, en ICE watch… :joy:.

Ben benieuwd hoe het er na de verbouwing uit gaat zien. Nu is het armoede.

1 like

Zonde he? Ik vlieg vrij vaak van zestienhoven (ik blijf het gewoon zo noemen, de nieuwe naam slaat nergens op). Ik vind het een fijn vliegveld, lekker in de buurt bereikbaar, niet te druk…maar je kunt er geen fatsoenlijk broodje krijgen, laat staan wat anders. Zou het komen doordat schiphol de eigenaar is? Geen idee…

4 likes

Ik ben er “achter de schermen” geweest (incl. brandweerdemo speciaal voor ons kleine groepje en rondleiding bij marechaussee-gedeelte) en ik kan er dit over zeggen: zeer professioneel vliegveld maar qua winkels is het drie keer niks.

2 likes

Ik vlieg niet veel, maar ik vind het een heerlijk vliegveld. Schiphol is lomp, groot en traag. Rotterdam heeft geen poespas, het is aankomen en vliegen! (Ik woon aan de randstad rail en kan zelfs fietsen naar vliegveld).

Vorige keer mijn kindjes naar school gebracht en minder dan 3,5 uur later stond ik op de piste

3 likes

Ik kom er graag inderdaad.
Ben een keer van Genève naar 020 gevlogen en de treinreis van 020 naar 010 duurde even lang als de vlucht. Sinds die tijd, als het kan, lekker vliegen vanaf Rotterdem de heek airport !

2 likes

En binnen 20 minuten nadat je de wielen de grond raken bij de landing sta je met je koffers buiten, en omdat wij op nog geen 10 minuten afstand wonen kunnen we als we opgehaald worden binnen half uur weer thuis zijn.

2 likes

In Zoetermeer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Daar ben ik in 20 minuten :joy:.

Dit ging om steinach, 20 km onder Innsbruck

1 like

Niet eens Armani? :joy:

1 like

Het vertrekken vanaf Rotterdam is niet echt je van het, maar de aankomst en dan vrij snel naar je auto kunnen lopen is heel prettig.

En op tijd terug 's middags om ze weer op te halen? Dat zou echt vet zijn

1 like

Gaat dit over de logistieke voordelen van dit vliegveld of over de mogelijkheden om er high end horloges te kopen… :joy:

1 like

Je zit dus zo in Genève :yum:

1 like

Heb al 2 XL Diesel’s… een fossiel is voor dino’s

1 like