Vrienden met Putin……?
Sorry voor de competitie maar het is natuurlijk gewoon een CITIZEN.
Hier de specs van het best tegen magnetisme beschermde horloge ter wereld. Een horloge waarmee je op ADVENTURE kunt gaan. Bijvoorbeeld naar de Noordpool of naar de Zuidpool. 16 keer beter tegen magnetisme beschermd dan de milgauss…
Promaster Eco-Drive Super Tough “Robert Swan”
PMX56-2571 (Japanese domestic market) Dial reads W.R. 20 BAR
BJ8010-53E (Rest of Asian markets) Dial reads W.R. 200
Eco-Drive B872-H21955
Full MIM (Metal Injection Moulding) Duratec Titanium construction
Anti-reflective Sapphire glass
47 mm incuding crown protection, 44mm without crown protection and 14 mm thick
Lug to lug 51 mm
Multi layered stainless steel perforated (beehive style) dial to protect the solar cells
Extremely shockproof (thanks to the titanium case -in- titanium case with polycarbonate finish) design.
Resistant to 16,000 Gauss (16 times more than Rolex Milgauss). The world’s best anti-magnetic performance
Water resistant 200 meters
Tough full Ti bracelet with well designed diver extensions (5 clicks)
Weight including titanium bracelet 145 gramms
Aangezien de mensen dan toch dood neervallen dan maakt het ook niet meer uit als je met dit gaat rondlopen
Bij een exo-atmosferische thermo-nucleaire explosie gebeurt er, behalve de EMP, helemaal niets…
Ah mooi, dan heb ik ook geen speciaal horloge nodig
niet dus…
Dat is exo-mijn-gebruikelijke-leefruimte en dus voor mij niet relevant.
Voor alle andere explosies een automaat. Als ik toch het hoekje om ga, dan graag met m’n Farer Lander GMT.
Niet dus…
Oeps, vergeet mijn exo-atmospherische linker buiten airbag niet op scherp te zetten in het geval van een EMP.
Mag ik er even op wijzen dat dit een zgn. “Master Co-axial Chronometer” is, en dat is toch heus wat anders dan een “Co-axial Master Chronometer”…
Laat ik het zo zeggen - de enige horloge die ook daadwerkelijk is getest op waarden die een thermonucleaire EMP enigszins benaderen, is de laatstgenoemde. De aanvankelijk genoemde Omega evenals de Citizen en Rolex pogingen blijven gemakshalve steken op het theoretisch niveau.
METAS, dus - accepteer niets minder!
Welk horloge draag je tijdens Waxing Gibbous?
Nooit over nagedacht…