Lasteraar

Vreemd genoeg heeft deze grootverbruiker in Rolexen nog geen Ervaring met-topic.

Vorige maand een Datejust van @lasteraar overgenomen. Deal kwam snel tot stand waarbij ik alle informatie en foto’s kreeg die voorhanden was. Verzenden was geen probleem, maar ik koos er voor om het horloge persoonlijk op te halen. Van Friesland naar Brabant, ik had tenslotte vakantie.

Goed onthaald, bakje koffie erbij. Even de Daytona bekeken en de DJ om de pols gedaan. Transactie is meer dan prima verlopen.

Onlangs kwam ik er per toeval achter dat de boekjes niet aanwezig waren, dat hebben wij beide niet opgemerkt. Geen punt, deze worden gewoon nagestuurd per post.

Al met al prima!

6 likes

Sluit ik me bij aan. De G-Shock keurig verpakt en snel binnen. Goede communicatie en een perfecte prijs voor een heel gaaf apparaat. Aan te raden om iets van @lasteraar over te nemen!

3 likes

Van de week een leuke horlogeruil gedaan met @lasteraar.
Prima deal, nette & vlotte communicatie en ook nog eens snel en goed verpakt verzonden. :+1:

2 likes

Afgelopen weekend na een snelle deal de Oyster olive overgenomen van @lasteraar. Gastvrij Brabants onthaal en alles tip top in orde. Wat wil je, deze man heeft natuurlijk een goede kijk op zaken :sunglasses:. @lasteraar bedankt!

3 likes

Thnx allemaal.
Ik val in het echt best mee hè :innocent::grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Uitstekende ervaring met David gehad vandaag reageert snel en is erg vriendelijk. Heb zijn BLRO overgenomen en een zeer warm en vriendelijk onthaal gehad. Lekker kopje koffie erbij en gezellig gezeten :+1:t3: Kan David dan ook zeker aanbevelen 🥳 top ervaring :muscle:t3:

2 likes

Thnx Henry :wink:
Veel plezier met je GMT

2 likes

Ondanks dat we beiden eerst een beetje twijfels hadden zijn we toch tot een mooie deal gekomen!
@lasteraar bedankt voor de mooie DJ.:ok_hand:t2:

2 likes

Veel plezier ermee hoor!

2 likes

Vandaag een Prachtige nieuwe Frederique Constant van @lasteraar binnen gekregen.
Snelle verzending en horloge is zoals omschreven.
Super, dank je wel!

2 likes

Veel plezier ermee :christmas_tree::v:

2 likes