LastGentlemen

Aardig bericht ontvangen over een horloge dat ik in de ‘‘wat dragen wij vandaag’’-rubriek had gepost. Verder aan de praat geraakt en uit eindelijk twee horloges verstuurd naar @LastGentlemen . Communicatie verliep prettig en betaling was erg vlot. Zeker een aanrader

1 like

Zopas een horloge verkocht aan Floris. Alles verliep keurig zoals het hoort van begin tot einde. Aan duidelijke en open communicatie zeker geen gebrek. Nogmaals dank voor de vlotte deal en veel plezier gewenst met je NA!

1 like

Enkele weken terug een horloge aan Floris verkocht. Van a tot z een aangenaam contact gehad, als “2 gentlemen” een onvoorzien euvel onderweg uitgeklaard. Als resultaat 2 tevreden partijen en een “Seiko Tank-buddy” erbij.

Bedankt Floris, nogmaals alle plezier ermee :beers:.

1 like

Ik heb deze week een leuke vintage Tissot van Floris @LastGentlemen overgenomen, en die transactie is vlekkeloos verlopen :+1: De communicatie was steeds vlot en vriendelijk, na overmaken werd het horloge snel gepost.

Bedankt Floris, en wie weet tot een volgende keer!

Groet, Matthijs

1 like

@LastGentlemen heeft een paar horloge catalogi gekocht die ik bij het oudpapier wou zetten.
De verzendkosten waren snel overgemaakt, communicatie goed en het geduld qua verzending zo rond de feestdagen groot.
Prima zaken gedaan :handshake:

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Een dikke like voor @LastGentlemen! Floris heeft mij een paar bandjes verkocht. Goede prijs, dito communicatie en vlot afgehandeld. Bedankt Floris :ok_hand:t2:

1 like