Heb moeite met een prijsbepaling voor nog 3 andere horloge die ik eventueel wil aanbieden. Eerste is een Beguelin daar staan er maar 3 van op Ebay wereldwijd. Via google kom ik er wel meer tegen maar in argentinie ofzo.Dit horloge is echt in een zeer mooie staat op het kunstof glas na.
Tweede is een Varts waar er op Ebay maar 1 van staat werelwijd en op de rest van het net niets over te vinden.Dit is geen hoogwaardig horloge qua afwerking aan de buitenzijde.De kast is van stainless steel maar de bezel is verchroomd en is nu duidelijk aan het slijten. Enige wat blijft gaan is het gerhodineerde eta 2788 uurwerkje.
En als laatste is mijn projecthorloge wat al enige tijd ligt te wachten op onderdelen,zoals kroon,glas,pakking voor het glas en urenwijzer(kwijtgeraakt).
Mijn Bulova Super Seville dag datum.
Zo kreeg ik hem binnen;
Nu ligt hij treurig al 2 jaar te wachten op onderdelen waar ik helaas of het geld niet voor heb of gewoon niet aan toe komEnigste wat ik nieuw erop heb gezet is het rotorlager .Foto’s van hoe hij nu is;
Tsja het is altijd maar wat de gek ervoor geeft . De bulova is wel wat waard indoen je project klaar was ,nu zijn het wat lossen onderdelen dus daar ga niet veel voor krijgen.
De andere 2 merken zijn plakmerken volgens mij, ik denk dat het 1e horloge een soort goedkope homage is aan huegenin of gubelin , calender op deksel terwijl het geen calender is bevestigd dat .Is wel een mooie kast dus misschien dat er best een leuk uurwerk in zit. Denk €20 per stuk of zo
Die Varis zit een mooi verguld ETA uurwerk in en het Beguelin horloge heeft ook een mooi uurwerk. Niet eerder gezien…
Gewoon op Marktplaats zetten en kijken waar het schip strandt…
De Bulova is de moeite wel waard, als ie in elkaar zit.
De Varts is zo goed als verkocht via dit topic,mijn dank daarvoor haha.
En over het uurwerk van de Beguelin durf ik niets te zeggen,want er zit
geen merkje bij of onder de balans. Enigste teks wat er op staat is wat er te zien is op de foto.