Beste Forumleden, Vinden jullie het ook zo lastig om steeds weer te kiezen wat je vandaag om doet? Heb naast deze drie nog een Moonwatch en een Chopard Mille Miglia welke meestal door mijn vrouw wordt gedragen…Moonwatch was mijn eerste "echte"klok en 20 jaar geleden gekocht op Ebay in de nacht dat mijn zoon is geboren. Toen hij 18 werd heeft hij deze gekregen… Gelukkig weer 1 op de kop getikt… Kom ik later op terug…Wordt namelijk alleen gedragen als “:lucky watch”
Nee, gewoon elke dag roteren.
Die sub en seamaster lijken ook wel ergens op elkaar (stalenband/duiker/zwart) wat het kiezen mogelijk lastiger maakt. Vooral met het oog op wat je uit de kledingkast trekt, je mood etc.
Ik vind het niet zo ingewikkeld, hoor. Meestal draag ik hetzelfde horloge enkele weken achter elkaar. Pas als ik op enig moment denk: ‘Goh, Guus. Heb jij niet ook nog wat anders liggen? Jawel, toch?’, weet ik dat het tijd wordt om te wisselen.
De afgelopen drie weken was de Citizen mijn trouwe metgezel!
Vind het niet echt moeilijk. Het meeste wordt in roulatie gedragen. Soms blijft een horloge langer aan de pols, no stress…. Komt vanzelf weer goed😉
Gemakkelijk de Breitling!
In de ochtend de rollie, in de middag de Breitling en in de avond genieten van de Omega . Kan de rest op de winder .
Eh klinkt goed! En de Speedy for weekends?
Nee gewoon elke dag dragen
Bij deze horloges zou ik inderdaad wel wat moeite hebben om het model van de dag uit te kiezen. Wat een mooie collectie.
Dank je wel. Ben er ook heel blij mee….