Lastig

Beste forumleden,

Wat kan het toch lastig zijn om een ander horloge te kiezen. Zeker als het voor iemand anders is. Mijn broertje is namelijk binnenkort jarig en hij zou graag een horloge willen, maar niet van een modemerk o.i.d.:slight_smile: voor onder de 200 euro. Maar wat is dan de beste keuze?

Ik kan echt niet kiezen. Hij heeft dan ook een lastige smaak:S, hij houdt niet van de Seiko duikertjes dus die kunnen al afgeschreven worden. Hij vindt de sommige Seiko chrono’s wel mooi. Verder maakt het hem niet uit of het een mechanisch of quartz horloge is zoalang het maar een sportieve klok is.

Heeft iemand nog verdere suggesties?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jelle

Quartz of mechanisch ?

Sorry, zal hem gelijk even edit’en. Maakt hem niks uit.

Een casio edifice. Sportief en betaalbaar

Dat ik daar nog niet eens aan had gedacht zeg::o
Bedankt!(tu)

persoonlijk zoek ik liever samen met iemand wat uit. misschie. met wat vooronderzoek van een paar winkels en/of modellen. jij hebt er moeite in gestoken, hij kiest zijn ideale keuze, en jullie hebben samen een leuk uitje.

betreft chrono, wat vindt ie leuk. iets sportiefs als edifice, stoers als tw steel of iets casuals?

oh ja, alleen als iemand mechanisch leuk vindt/kan vinden, zou ik er pas voor gaan. anders is t maar een lastig ding. elke dag opwinden of stilstaan na een weekendje neergelegd te hebben, etc.

Mijn beste,

Wellicht dan een Zwitsers horloge van bv Certina of Tissot hem kan bekoren!!
Zo tot circa €200,- / €225,- is er enige keus.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

kweenie hoe oud je broertje is. maar als tiener of student kan zo een hippe swatch chrono ook best leuk zijn. er zijn toch ook budget automatische chrono’s van swatch? of waren die >300?

en tegenwoordig is bij een hoop jongelui alles smart dit smart dat. misschien een smartwatch iets voor em is?

Voor dat geld vind ik Pulsar erg leuke sportieve chrono’s hebben.
Kwaliatief niets mis mee.

succes!
Han

Voor iemand anders iets uit te zoeken blijft altijd moeilijk.
Probeer het samen zijn jullie alletwee tevreden.

Groeten harb

Heb in dezelfde situatie gezeten en weet hoe lastig het is.
In mijn situatie heb ik tot Augustus de tijd om een geschikte horloge te vinden.

Ik wens je veel wijsheid.

Kijk eens op W2D.