Lastige kast

Heeft iemand een idee hoe ik deze kast open krijg? Het kastmes brengt niets in beweging en ik zie geen inkepingen. Ook schroef pogingen hebben nog niets opgeleverd. Het betreft deze Pontiac

Wie weet raad?

Misschien de rand tussen de kast en achterdeksel even schoonmaken? Er zit daar zo te zien vrij veel huidboter waar best een inkeping onder kan schuilgaan :grimacing:
Vermoed dat dit gewoon een klikdeksel is.

Bedankt voor de tip, hij is net binnen dus poetsen is nog niet gebeurd ( maar dat zou een kastmes toch niet weerstaan?). Ik ga het testen :+1:t2:

1 like

Nee de rommel zal een kastmes inderdaad niet weerstaan, maar het zoekt wat makkelijker naar een inkeping :grin:

Verder voorkomt vooraf even schoonmaken dat alle rommel die daar zit meteen het uurwerk in valt zodra je de kast open hebt.

Ben al op zoek met wattenstaafje :grin::+1:t2:

1 like

Geen inkeping te vinden. De rand van het 'achterdeksel" lijkt ook door te lopen in de achterkant ( m.a.w.), naadloos, geen opening?

Moet er toch echt zitten. Hier een vrijwel identiek exemplaar:

https://www.ebay.nl/itm/185556813827

Aangekoekt vuil kan behoorlijk hardnekkig zijn; ik zou een satéprikker pakken ofzo; wattenstaafje is veel te zacht.

Ah, ok. Idd al met aangescherpt stokje aan het poetsen geweest maar niks gevonden. Maar jou afbeelding lijkt idd heel sterk op de mijne dus toch nog maar even verder poetsen/ zoeken. Tot nu erg bedankt voor de behulpzame info. Ik laat weten hoe het afloopt. :ok_hand:

1 like

Aanhouder wint.:grin: Bedankt Wilco :ok_hand:

2 likes

Top :+1: :grin: