Beste,
Momenteel loop ik met het idee rond om mijn Oris Aquis en een andere horloge te verkopen, en van dit geld een Speedmaster Reduced te kopen. Lijkt jullie dit een verstandige keuze?
Stel ik ga het kopen van een reduced doorzetten waar moet ik dan op letten en heeft iemand in omgeving Eindhoven toevallig een reduced in het bezit zodat ik deze mogelijk eens zou kunnen passen.
Automatic is prettug en draagt helemaal niet klein. Heb ook een pro dus ik kan het ook weten Ze hebben beide hun charme.
Vind dat de Reduced altijd een beetje ondergewaardeerd wordt omgeschreven. Ergens snap ik het aangezien er ook de Pro is wat wordt gezien als de grote broer, maar de Reduced heeft zeker ook zo zn voordelen.
Ik ben een groot liefhebber van de Speedy Pro. De reduced zit m.i. qua verhoudingen niet lekker in elkaar. Door de kleinere maat zijn de verhoudingen op de wijzerplaat zoek. Als je hem wel mooi vindt zou ik me dan weer niets aantrekken van de ‘reputatie’ van de Reduced onder een deel van de liefhebbers. Maar voor mij is de Pro the way to go!