Lastige keuze

Hallo allemaal,

Enige tijd ben ik al lid op het forum en lees ik de vele berichten met veel plezier.

Ik merk dat het virus me steeds meer te pakken krijgt. Dit jaar heb ik twee aankopen gedaan: een Hamilton seaview (blue) en een tag heuer 1500.

Voor het einde van het jaar wil ik mezelf nog iets kado doen. Dit zijn de horloges waarin ik geïnteresseerd ben:

• Maurice Lacroix Eliros Moonphase (met grijze dial)
  • Tissot Tradition Powermatic 80 open heart (zwart rosé)
  • tweedehands Omega Seamaster Professional 300m (het James Bond horloge.

Wat is jullie mening?

Uiteraard een foto van de huidige collectie:

3 likes

Welkom…Uit dit rijtje zou ik kiezen voor de Omega. Het meest aansprekend en weinig afschrijving. Als je de moonPhase gaaf vindt dan zou ik toch gaan voor een Frederique Constant, of, misschien beter nog…

Christopher Ward

3 likes

Chr. Ward is mooi, maar hij is dikker dan menig duikhorloge en dus ongeschikt als een echte dresser.
Ikzelf zal voor de omega gaan in jouw positie, mag ik vragen waarom je het bondlogo mooier vind?

Omega, maar als ik jouw fijne collectie zie zou ik toch voor iets anders gaan. Iets meer diversiteit in kleur, blauwe wijzerplaat of zo. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

7 likes

een dresser past er nog wel bij als ik je collectie zo zie! leuk voor de feestdagen he :wink:

Nee niet de versie met het bond logo. Maar wel het horloge uit de tijd van Pierce Brosnan.

De Omega. Een tijdloze klassieker en met de golfjes wat spannender dan modellen met effen wijzerplaat.

Vind ik ook een erg fraai horloge waar ik regelmatig naar aan het loeren ben.

1 like

TS vraagt niet om een echte dresser. De CW is 13,3 mm dik. Dat is inderdaad wel iets dik voor een 40 mm horloge, maar ik denk dat het de aandacht wel lekker trekt.

Zou ook voor de SMP gaan. Tijdloos horloge, een klassieker in mijn ogen. Zou het ook helemaal niet erg vinden er ooit eentje te bezitten. Nu nog te duur voor mij.

Smp300, m’n 1e ‘serieuze’ horloge en imho n klassieker.

Persoonlijk zou ik voor de co axial met golfjes gaan.

Haha, dit maakt mijn keuze niet eenvoudiger. Iemand nog andere suggesties die in lijn zijn met deze horloges?

Omega, de golfjes en blauw. Klaar met twijfelen en nu op jacht naar een mooi exemplaar zou ik zeggen.

Mijn keuze zou onbetwist de Omega zijn

Om je het nog wat lastiger te maken:
zou ik voor de Planet Ocean gaan…

wel Oranje, want je hebt al Zwart en Blauw

3 likes

Dit is toch geen lastige keuze… Omega Seamaster natuurlijk.

@S_Augustinus met een budget van 1500 een PO scoren? Succes!

‘Lastige keuze’

Houdt u ons nu helemaal voor het Otje…:wink:

Natuurlijk de Bond!

Grt.

1 like

Nou, ik denk dat een horloge met leren bandje een goede toevoeging zou zijn. Maarja de omega… blijft schitterend

1 like

In dit rijtje zou ik voor de omega gaan.

De grote zoektocht is begonnen.
Het gaat een 2541.80 of 2531.80 worden

Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten? Niet ieder aangeboden horloge heeft papieren etc.

Hoe zorg ik dat ik geen vervalsing koop :slight_smile: