Laten maken of niet

Is het nog de moeite waard om te maken …ik pak het kroontje vast en trek zo het asje er uit .

2 likes

Tell us more. Waar heb je hem vandaan…? Wil je hem echt behouden? Dit is een oud beestje, ik gok eind jaren '90. Kwartsuurwerk, ETA, stift er uit kunnen trekken is geen standaardprobleem bij deze. Verkoopwaarde vrijwel nul, zeker nu, maar ook wanneer gerepareerd. Is geen antipathie tegen het merk, ik draag mijn eigen Edox (Delfin Mecano Skeleton) op dit moment. :wink:

Ik zie verkleuring op de datumschijf, en in het ergste geval is het een roestbak van binnen.

3 likes

Is het een erfstuk of van de kringloop ?

Ja ik wil hem zelf houden …ik kan geen horloges weg doen …ik heb zelfs mijn eerste timex nog die ik heb gehad toen ik 10 jaar werd…dus nu al 50 jaar in mijn bezit …ze zien er niet mooi uit maar net als foto’s kan ik ze niet weg doen.

Ook dit is een erfstuk

Ik denk dat je je eigen antwoord al gegeven hebt, i.m.h.o. Zou ik hem laten maken. En zou je hem ook weer eens kunnen dragen.

Dat moet jij uitmaken denk ik? Wat betekent het horloge voor je?:slightly_smiling_face: