Later dit jaar te kopen duikhorloge

Ondanks dat ik een Squalista ben, stem ik toch voor de Aquastar. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb gestemd voor de Squale


Voordeligste optie van de 3 en gewoon supertof :ok_hand:

2 likes

Niet mijn kopje thee, maar van deze drie de Aquastar. Meest cool van de drie.
De Doxa voor mij veel te druk en de Squale te saai.

Maar uiteindelijk gaat het om jouw keuze. Waar jij warm van wordt.

AquaStar is qua kast net zo grof als een Vostok, maar die kost geen drol dus dat vergeef je 'm.

De Squale is misschien te voor de hand liggend maar het is en blijft een duiker met een eigen smoel en het elegantst voor zover je dat van een duiker kunt zeggen.

2 likes