Over een paar maanden heb ik genoeg gespaard voor een mooie duiker…
Het gaat een van deze drie worden… welke heeft jullie voorkeur?
Aquastar Benthos 2
Doxa 600t
Squale Militare blasted
Over een paar maanden heb ik genoeg gespaard voor een mooie duiker…
Het gaat een van deze drie worden… welke heeft jullie voorkeur?
Aquastar Benthos 2
Doxa 600t
Squale Militare blasted
Dit helpt
Degene die jij wilt over een paar maanden aangezien je nog tijd hebt om het voor jezelf te kiezen.
Dank voor het maken van dit polletje!
Ik kan oprecht niet kiezen op dit moment… ik vind ze alle drie top
Maar je haalt het over een paar maanden. Je hoeft niet te kiezen op dit moment.
De Aquastar is even cool als hij origineel is! Dat zou m’n keuze zijn. Niks mis met de andere twee maar ze doen me niet zoveel.
The forum knows, gewoon ons advies volgen ![]()
Altijd leuk om hier een beetje input te tanken ![]()
Van deze drie zou ik voor de Aquastar gaan, die spreekt me het meest aan.
Ik vind die Doxa heel cool, maar de asymmetrische kast staat me toch altijd wat tegen, hetzelfde als bij sommige turtles. Of ben ik de enige daarin…?
Maar even serieus, die Aquastar is zo’n lekkere rauwe 70’s revival klok, alles klopt gewoon. De lugs van de Doxa zijn een no no en de Squale is te ‘gewoontjes’.
Just my two cents.
Waar je zelf het beste gevoel bij hebt.
De Squale is enige echte duiker.
Duik ring of bezel moet goed leesbaar zijn Energy alleen de functie je onderwatertijd bij te houden.
Weet niet waarom de Doxa hoef Ft laat zien, of zit er een diepte meter op ![]()
![]()
Bovenstaande is natuurlijk puur met oog op daadwerkelijk duiken
Gewoon je gevoel volgen wat ontstaat telkens als je deze 3 ziet.
Succes met je keus ![]()
heb gekozen voor de Aquastar, de meest bijzondere ondanks het “luie” kastontwerp, iemand is ergens halverwege en mee gestopt en vond het wel best (wat doet de tweede kroon?
) De Doxa is te veel gedoe en moeilijk-doenerij en de Squale wat gewoontjes.
Aquastar voor de winst ![]()
Ga vooral ook even passen. Hoe gaaf ik die Doxa ook vind. De 600t draagt toch echt vrij lomp imho. Passen vaak een heel ander beeld.
De Doxa van deze 3. Longines HC geen optie? Of Seiko SPB453?
Dank voor alle input!
Ik ging, met alle squale fans op dit forum, uit van de squale als winnaar.
Verrast tot nu toe! Ik hoor/zie weinig aquastar op dit forum
Ook mooi maar ik prefereer toch deze drie