Launch watchesandpencils.com: shop met horloge gerelateerde prints, stickers en meer 🚀

Hoi horlogefreaks,

Sommige van jullie zijn wellicht al bekend met mijn horloge gerelateerde illustraties / kunst: Watches and Pencils. Vaak met humoristische inslag en speciaal voor horloge liefhebbers. Maandelijks verschijnt er een nieuwe episode op Fratello Watches. Inmiddels zijn er al meer dan 40 illustraties verschenen. Mijn mailbox puilde langzamerhand uit met verzoeken voor prints, stickers en andere vragen omtrent ‘custom’ illustraties.

Na een lange periode van ontwikkeling presenteer ik met trots de officiële webshop:

http://watchesandpencils.com

Op de website kunnen diverse prints, stickers en screensavers worden gekocht. Soms gebaseerd op typische ‘horloge nerd’ termen als ‘desk diver’. Andere keren op iconische modellen. Enkele voorbeelden: Rolex Submariner, Omega Speedmaster en de Seiko Turtle. Prints worden door mij persoonlijk gesigneerd en verkrijgbaar in standaard maten (A1, A2, A3). Alle producten worden in kleine oplagen geproduceerd.

Speciale Horlogeforum.nl korting:
Voor deze aankondiging heb ik een promotiecode voor Horlogeforum.nl leden opgesteld. Gebruik bij het afrekenen de code HORLOGEFORUMINTRO en krijg 10% korting op je bestelling (minimale besteding: 7 Euro).

Enkele producten / illustraties:

Ik zou het leuk vinden als je de website eens bezoekt. Mocht je vragen hebben over producten/kopen dan kun je die via een privé bericht stellen.

Dank voor je aandacht, happy shopping en alvast goed weekend!
Teun

PS Ik heb toestemming gekregen van @jur om dit bericht eenmalig te delen, zonder vermelding van prijzen

64 likes

Hee Teun, mooi man! Heel veel succes, ik gun het je!

Gr Hans

1 like

Goed bezig :+1:

Mooi hoor! Veel succes👍

Gelukkig heb ik mijn echte Teunan creatie (logo website) nog van voordat hij beroemd werd… :wink:

Veel succes Teun!

2 likes

Haha :wink:

Lekker bezig @Teunan87 :ok_hand:t3: Heel veel succes!!! Het is je gegund!

Ik volg 'm ook al lang… maar ik heb niets gekregen hoor :slight_smile:

1 like

Naar Sotheby’s ermee!

1 like

Leuk man!

Veel succes met je webshop!

Cool Teun! Zo’n print gaat er zeker nog een keer komen.

1 like

Thanks voor je compliment! Mocht je vragen hebben over de prints dan kun je die altijd stellen. Het zijn (bewust) standaard maten, een lijst vinden en inlijsten zou geen probleem moeten zijn :wink:

1 like

Mooi om te zien. Je bent actief, er staat al behoorlijk wat op!
Succes er mee!

Thanks! Dit is een selectie van de 2 jaar dat Watches and Pencils nu bestaat.

1 like

@vierport @GMTplus1 Thanks :beers:

Wow, gaaf man! Succes met je webshop👍

2 likes

warm aanbevolen deze mooie dingen!

ga zo door Teun!

1 like

Nu nog een racingpanda voor de HFLE.

Dan is de set compleet! Toch @Teunan87? :wink::joy::joy:

1 like

Super, vind het echt prachtig wat je doet!

1 like

Super iniatief :+1:

1 like

Thanks, doe mijn best :wink:

1 like