Hoi horlogefreaks,
Sommige van jullie zijn wellicht al bekend met mijn horloge gerelateerde illustraties / kunst: Watches and Pencils. Vaak met humoristische inslag en speciaal voor horloge liefhebbers. Maandelijks verschijnt er een nieuwe episode op Fratello Watches. Inmiddels zijn er al meer dan 40 illustraties verschenen. Mijn mailbox puilde langzamerhand uit met verzoeken voor prints, stickers en andere vragen omtrent ‘custom’ illustraties.
Na een lange periode van ontwikkeling presenteer ik met trots de officiële webshop:
Op de website kunnen diverse prints, stickers en screensavers worden gekocht. Soms gebaseerd op typische ‘horloge nerd’ termen als ‘desk diver’. Andere keren op iconische modellen. Enkele voorbeelden: Rolex Submariner, Omega Speedmaster en de Seiko Turtle. Prints worden door mij persoonlijk gesigneerd en verkrijgbaar in standaard maten (A1, A2, A3). Alle producten worden in kleine oplagen geproduceerd.
Speciale Horlogeforum.nl korting:
Voor deze aankondiging heb ik een promotiecode voor Horlogeforum.nl leden opgesteld. Gebruik bij het afrekenen de code HORLOGEFORUMINTRO en krijg 10% korting op je bestelling (minimale besteding: 7 Euro).
Enkele producten / illustraties:
Ik zou het leuk vinden als je de website eens bezoekt. Mocht je vragen hebben over producten/kopen dan kun je die via een privé bericht stellen.
Dank voor je aandacht, happy shopping en alvast goed weekend!
Teun
PS Ik heb toestemming gekregen van @jur om dit bericht eenmalig te delen, zonder vermelding van prijzen