Launch watchesandpencils.com: shop met horloge gerelateerde prints, stickers en meer 🚀

Kan het kloppen dat bepaalde screensavers niet meer te krijgen zijn?
Neem je een voorbeeld aan de Speedy gekte door schaarste te creëren…? :wink:

2 likes

Als het goed is zijn alle screensavers altijd op voorraad en te bestellen :laughing:
Alle screensavers: http://www.watchesandpencils.com/category/screensavers

Schaarste? Nope daar doe ik niet aan :slight_smile: De webshop is er gewoon voor liefhebbers van mijn werk. Af en toe geef ik wat korting, maar er zitten geen enorme marges op.

1 like

Heb je dan onderstaande afbeelding nooit als screensaver gehad? Dan zit ik er naast. Ik dacht dat @Svennos deze op zijn telefoon had.

Is gewoon een foto van de poster die ik heb gekocht :blush:

1 like

Whaha, daar had je mij te pakken. Zit ik @Teunan87 op stang te jagen…

De Speedy poster is wel een aanrader hoor! Leuk voor op de werkkamer. Ik heb A3 formaat gekozen.

2 likes

Die is inderdaad enkel als print te koop. Ook niet echt makkelijk als screensaver. Er staat wel een andere Speedy gerelateerde screensaver op de website. Anyway, mysterie is opgelost :smiley:

2 likes

Kijk eens hoe gaaf de Desk Diver er uitziet in zijn nieuwe lijst! @Teunan87 bedankt nog, hij krijgt een prominente plek!

Jeroen

3 likes

Ik moest wel een klein randje afknippen om hem in de lijst te krijgen, maar mooi @Teunan87!

Die voor @jeroenderee is nog onaangetast, hij wil hem mogelijk in een ruimere lijst dan 30x40 cm. Ik vind hem prima zo en hij hangt al… boven mijn desk :smile:

4 likes

Hi Hans,

Leuk te horen en ziet er goed uit!

Tip voor de volgende keer: je kunt online gemakkelijk A3, A2 en A1 (klik)lijsten kopen. Hier passen de standaard formaat prints precies in en hoef je zelf als het goed is zelf niets af te knippen.

Fijne zondag!
Teun

1 like

Strange. De Action verkoop deze lijst van 30x40 cm. Je zou verwachten dat dit A3 is, maar kennelijk is hij nèt niet A3, waardoor ik heb moeten knippen. Maakt me weinig uit overigens, hij hang fantastisch.

Nee, dat klopt. A3 is 29,7 x 42,0 cm (bxh) :wink:

1 like

Dan is dat het. Weest gewaarschuwd, o lijstkopers!

1 like