maar hoe werkt het ?
en maakt hij niet gebruik van een Seiko patent
( Seiko had vroeger ook zoiets namelijk )
Ziet er erg netjes uit.
Ik vind het een buitengewoon horloge. Volgens mij keurig afgewerkt en net even anders t.o.v. 10.000’en andere horloges.
Petje af voor deze Nederlandse ondernemer. Valt wat mij betreft in dezelfde categorie als de DMH horloges (ook ff anders).
Prijs? Tja.
Zojuist zag ik een artikel staan in Watching… zit nu in de auto naar Venlo
Ben benieuwd naar dit horloge in het echt 
…wordt vervolgt
Ken de naam niet en wordt er niet warm van…sorry
Nou nou. Echt een oplossing voor een enorm probleem.
Maar inderdaad wat anders. Of het € 2.495 anders is zal gaan blijken.
Ik denk van niet.
Zojuist terug uit het Venlose alwaar ik één van de eerste De Rijke & Co heb mogen aanschouwen. Wat een prachtig horloge! Echt super tof!
Ook het enthousiaste verhaal van Nellissen Juweliers over Laurens was er echt eentje waar de passie vanaf droop! Dit voor en van Laurens maar ook van Pim Nellissen en zijn voorliefde voor bijzondere horloges.
Afijn… mijn Tudor Pelagos LHD mag plaats gaan maken voor deze…
Precies wat ik zocht… vintage looks, op leer, en weer eens wat anders als een reeds gesetteld merk, mooie cleane old skool look… met een soort van twist 
Zeer leuk en gedurfd.
Een horloge met compleet nieuwe looks en dus onderscheidend. Helaas is de prijs ook iets te onderscheidend.
Mooi verhaal ook trouwens. Ik hoop dat het een succes gaat worden. 
Ik wil in ieder geval mijn steentje gaan bijdragen
De prijs… wat zal ik er van zeggen; goedkoop is anders… maar net als met alles… wat is iets je waard. Als je kijkt naar andere Nederlandse producten in Horloge land… dan vindt ik de prijs oké voor dit onderscheidend horloge.
Mooi stuk van Laurens op Monochrome;
edit
Hallo,
Ik doelde op de Quattro van Subdelta, die vorig jaar verloor in de uitverkiezing HF-horloge 2019. Daarvan worden de eerste 25 over een paar maanden uitgeleverd. Ik heb trouwens mijn response weg-geëdit omdat het een te snel antwoord was. Het is nl. een éénwijzer horloge en ik denk dat een echte driver iets nauwkeuriger de tijd wil meten,
Groet, Willem
Ik lees in je link dat er een Sellita SW300 inzit?
In mijn beleving toch weer net ff anders, misschien meer tool als vintage look! En iets minder verfijnd.
Check!
Irrelevant
Relevant
Zeer relevant
'n jaar later en de Rijke & Co is nog steeds bezig om mooie horloges te maken.
Trots als ik ben op een Nederlands bedrijf, plug ik een paar foto’s…
Weer eens wat anders: een desk driver!