Le Coultre - Futurematic - Serviced- Zwarte Wijzerplaat

Merk en model: Le Coultre Futurematic
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1950
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: ja/ja
Conditie (krassen, werking etc): excellent
Soort uurwerk en kaliber: Le Coultre 471
Vraagprijs: €1750

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Vandaag verkoop ik deze prachtige, geservicede Le Coultre Futurematic Power Reserve uit de jaren 50.

De schitterende zwarte en goudkleurige wijzerplaat heeft verhoogde driehoekige en dolkvormige indexen en een minutenring. Er zijn twee subwijzerplaten, één voor de seconden en de andere voor de gangreserve-indicator. De gouden dauphine uur- en minutenwijzers zijn in uitstekende staat, evenals de wijzers van de sub-dials.

De 35 mm vergulde kast is superstrak en ongepolijst met fraai gevormde hoornen lugs. De stalen kroon bevindt zich op de achterkant van de kast en is in perfecte staat en functioneert naar behoren.

Het horloge is voorzien van een in eigen huis ontwikkeld automatisch kaliber 497. Het uurwerk is in 2022 geserviced door Watchguy.co.uk en loopt zeer nauwkeurig, terwijl het automatisch opwinden en instellen soepel verloopt.

Voor onderhoud :

Na onderhoud :

Ik verkoop alleen de horloge, maar kan er desgewenst een bruine of zwarte leren band op monteren.

€ 1750 netto voor mij voor deze fantastische, geserviced Le Coultre.

Verzenden of ophalen Utrecht omgeving

Vragen…? Stel ze gerust.

20 likes