Le Passionneur

Een week of drie geleden was ik op zoek naar een mooie 1675 en kwam er een mooie voorbij op de site van een klein winkeltje in het zuiden van Frankrijk.

Prijs was prima en de foto’s waren duidelijk. De deal was eigenlijk al gesloten maar toen bleek dat de dealer, die ook op Chrono24 zit, geen trusted checkout accepteerde. Dit baarde mij zorgen en ik had daarom al bijna de deal afgeblazen.

Tevens was er op het hele internet maar 1 klein topic op een Frans forum te vinden met ervaringen. Verder helemaal niks.

Na een week mailen met Jean, de winkeleigenaar, kreeg ik er een goed gevoel over en heb ik het geld toch maar over gemaakt.

Jean was heel behulpzaam en stuurde mij gelijk de aanmelding van FedEx wanneer die opgehaald zou worden en bevestigde het gelijk toen het geld binnen was.

Een dag later was het horloge al binnen en ik wil Jean toch helpen door 1 topic meer op het internet te laten bestaan met een goede recensie, zou er zeker weer kopen :thumbsup:

5 likes

Laat maar, aftersales was erg slecht. Antwoordt niet meer op mails, zou er zeker niet meer kopen :thumbsdown:

Zou je dit misschien willen verduidelijken? Waar was je de aftersales voor nodig en wat heb je daar in gemist?

Wat dus bleek, was dat hij in mailcontact had genoemd dat het horloge geheel origineel was afgezien van de wijzers.

Na een maandje kwam ik erachter dat het een service kast was, heb ik hem gemaild, kreeg 1 mailtje terug dat hij het niet begreep en daarna nooit meer iets gehoord.

1 like