Ik heb me vd week ingeschreven voor nr. 16 en ik kom net bij AWCO vandaan. Ik heb degene die zij hebben om gehad en ik moet zeggen schitterend! Ik kan ook niet wachten tot het eind juli is, dan verwachten ze hem uit te kunnen leveren😄
Amsterdam Watch Company brengt een Special Edition uit van de Squale 1521. De Squale Militaire by AWCo. Als enige officiële vertegenwoordiger van Squale professional Diving Watches in Nederland is er gezamenlijk een genummerd en gelimiteerd model ontwikkeld.
Voor het ontwerp van de Squale Militaire heeft Amsterdam Watch Company met een schuin oog gekeken naar de horloges die speciaal voor de duikers van de ‘Bundeswehr’ werden gemaakt. Vintage duikhorloges gemaakt voor militaire doeleinden zijn gewild onder liefhebbers. Dus waarom niet een eigen Militaire Special Edition uitbrengen? Op basis van een prachtig en klassiek duikhorloge model Squale 1521.
De wijzerplaat is speciaal voor AWCo gemaakt en heeft de vermelding ‘Militaire’. Het gekozen lichtgevende materiaal is Super LumiNova met codering ‘C3’ wat staat voor lichtgeel en een 100% lichtintensiteit. De bezel is niet voorzien van een minutenmarkering net als de originele Bundeswehr horloges.
De 40 stuks worden verkocht met een speciale verpakking waarin een Patch en een Cap te vinden zijn. Ook de achterdeksel krijgt een gravure van ‘Special Edition’ waar uiteraard ook het gelimiteerde nummer op vermeld staat.