Leanbackevan

Afgelopen week mijn vintage Precimax horloge aan Kok @Leanbackevan overgedaan en dat was een in alle opzichten fijne transactie! :relaxed:

Communicatie verliep soepel en efficiënt en de betaling was zeer snel!

Dank en graag tot een volgende keer! :blush: :+1:

1 like

Ginault aan Kok @Leanbackevan verkocht. Fijne vent, leuke gesprekken, goede koper. Aanrader!

1 like

Mijn Ball fireman racer ingeruild met Kok @Leanbackevan, fijne communicatie, toffe kerel! Wou zelfs beide horloges opsturen naar mij zodat ik een keuze kon maken omdat ik twijfelde, om vervolgens de andere terug te sturen langs mijn Ball.

Horloge was in betere staat dan beschreven, goed ingepakt, kortom; aanrader!

1 like

Recent een horloge aan @Leanbackevan verkocht en kan niet anders zeggen dan dat Kok een enorm correct en communicatief mens is. Door omstandigheden even gewacht op het horloge maar toch de centjes meteen al georganiseerd! Bedankt voor de deal Kok en anytime again!:+1:

1 like

Ginault van Kok gekocht. Soepele transactie, lekker vlot en correct geregeld. Betrouwbare verkoper!

1 like

Horloge verkocht aan kok @Leanbackevan. Super aardige man waar je uren mee kan kletsen. Zeker een aanrader en wellicht tot de volgende keer. :+1:t3:

1 like

Gisteravond gezellig met Kok @Leanbackevan onder het genot van een pilsje in Utrecht ruim anderhalfuur over horlogen gekletst en ook nog zijn Omega SMP 300m gekocht.

Duidelijke communicatie via beiden forum en Whatsapp om af te spreken. Dikke aanrader.

1 like

Gisteravond een horloge verkocht aan @Leanbackevan. Kok is hem zelf komen ophalen, hetgeen resulteerde in een gezellig gesprek over horloges.

Fijne member die met de juiste bedoelingen op het forum aanwezig is. Communicatie, betaling, allemaal top.

Graag tot volgende keer!

2 likes

Een horloge van @Leanbackevan gekocht. Fijne kerel om een deal mee te doen, draait er niet omheen. Prettige communicatie, keurig verpakt en razendsnelle verzending, wat wil je nog meer? :+1:

1 like

Een Victorinox I.N.O.X. overgenomen van @Leanbackevan. Prima zaken doen !
Snelle comminicatie, goede en snelle deal én supersnelle - prima verpakte - verzending.

Kan niet beter :+1:

Bedankt, @Leanbackevan

1 like

Een Phoibos Reef Master van @Leanbackevan overgenomen. Horloge verkeert in nieuwstaat, niets overdreven in advertentie.
Goeie eerlijke prijs, leuke en snelle communicatie, vlotte afhandeling en stevig verpakt. Aanrader om zaken mee te doen :+1:t3:

1 like

Een Seiko overgenomen van @Leanbackevan. Prima communicatie, snelle verzending en keurig verpakt.
Zeker een aanrader! Nogmaals bedankt! :+1:

1 like

Voor de tweede keer zaken gedaan met @Leanbackevan. Kok is een topper. Tot de volgende keer. :ok_hand:t3:

1 like

Mooie Omega overgenomen van Kok :slight_smile: alles goed en vertrouwd afgehandeld. Goed !!

1 like

Horloge overgenomen/geruild met Kok.
Heb het al eerder gezegd, maar gewoon een toffe kerel.

Bedankt weer!

1 like

Goede dag,
Gisteren een rubberen band met metalen vouwsluiting van het merk Omega overgekocht , van @Leanbackevan , top gast , informatie was correct en werd ondersteund met extra foto’s, dezelfde dag verzonden en vandaag ontvangen en de staat was exact zoals gecommuniceerd :+1::+1::+1:.
Ook nog een compliment aan @Flipperkast die de band eerst te koop aanbood en mij daarna met @Leanbackevan in contact bracht.

2 likes

Vandaag de Rolex Explorer I overgenomen van @Leanbackevan. Prima zaken doen met Kok !
Bedankt voor de vlekkeloze deal en graag tot ziens :slight_smile:

1 like

Schitterende Orient DayDate overgenomen van Kok! Reageerde vriendelijk, stuurde toen ik er om vroeg duidelijke foto’s/filmpjes en verstuurde snel en stevig. Kan niets anders doen dan hem aanraden :grin: :+1: Nogmaals dank voor het mooie nieuwe horloge Kok!! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom bij een nieuwe aflevering van super leuke mensen in fantastische locaties!

De gesprekken waren in een super leuke omgeving, met iets te luide Aziatische karaoke zangers op de achtergrond, maar wat een leuke transactie afgerond met Kok. Alles wat dit forum leuk maakt in een avond, gastvrijheid, leuke inzichten, fijn mens, oprechte interesse in de gezamenlijke hobby. Met zo veel op het menu was het een sterrenbeleving.

Tot snel en nogmaals dank @Leanbackevan

1 like

Ik sluit me aan bij alle bovenstaande reacties. Vriendelijke gozer, vlot contact en dito betaling. @Leanbackevan bedankt voor de lean back deal :ok_hand:

1 like