Lease horloges

Weet iemand of er ergens een mogelijkheid is om high end horloges te leasen voor een redelijk maandbedrag?

Kijk even in dit draadje:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,6743

Onderstaand vond ik op Marktplaats!!
Groet
Frits


Time to lease, stelt u binnenkort in staat om een favoriet exclusief uurwerk te leasen voor een vast bedrag per maand. Diverse looptijden, leasemogelijkheden en prijsklassen.

Voorbeelden:

Panerai Radiomir '‘8 days’'
Vanaf 110 euro per maand!

Omega Seamaster Planet Ocean (nieuw model)
Vanaf 90 euro per maand!

Het spreekt voor zich dat al onze uurwerken nieuw, in originele box en met papieren worden geleverd.

Time to lease beloond de eerste relaties met een interessant tarief.
Let op: Acceptatie op basis van registratie en toetsing BKR!

Vraag nu een offerte van uw favoriete horloge aan via E-mail

Klinkt mij een beetje link in de oren…
En we moeten het toch niet gekker maken? De Nederlander verzuipt dadelijk in de schulden net als de Amerikanen.

Mijn persoonlijke mening is dan ook spaar er eerst voor voordat je je in 1 of ander constructie laat wringen. Mij geeft het altijd veel voldoening als ik hem gewoon contant kan afrekenen dan is het ook echt van mij! Maar dit is mijn mening.

Mvg Dennis.

Sorry hoor, maar ik vind het toch een beetje ‘zielig’…dat je geld leent voor iets noodzakelijks als een huis of auto, dat is vrij normaal en soms zelfs onvermijdelijk…maar een horloge gaan leasen???

Ik vind peroonlijk een auto al discutabel. Maar ja wie ben ik.

Mvg Dennis.

Ik vind het zelf ook zonde om geld voor een auto te gaan lenen, want tegen het waardeverlies en de andere kosten valt bijna niet tegeaan te werken.

pevadijk Schreef:

Sorry hoor, maar ik vind het toch een beetje
’zielig’…dat je geld leent voor iets
noodzakelijks als een huis of auto, dat is vrij
normaal en soms zelfs onvermijdelijk…maar
een horloge gaan leasen???

vind ik ook, koop gewoon een horloge die je makkelijk kan betalen heb je ook nog meer plezier van lijkt me.
Voor een paar honderd euro zijn er ook al genoeg leuke horloges te vinden.

Leasen is vor een afgesproken termijn een goed gebruiken. Aan het einde van die termijn geef je het goed terug. Net zoals een lease auto.
Alle andere vormen waarbij je uiteindelijk vanzelf (om niet) de eigenaar wordt is een vorm van kopen op afbetaling afbetalen.
Kortom, je betaalt je blauw gedurende de afgesproken termijn, en aan het einde heb je nog niks !!!
Wat rekenen ze voor een rente trouwens ?

Deze discussie gaat weer de zelfde kant op als de vorige. Conclussie koop een klokje na je portomonee. Krijg sterk de indruk dat mensen dit doen om indruk te maken op anderen en vind het daarom echt verkeerd. Je koop al een leuk klokje voor nog geen € 300 en denk dat je daar minstens zoveel plezier aan kan beleven dan van zo’n huurkoop horloge.

Mvg Dennis.

En als je het budget kan oprekken tot ca. 1000 euro (dat moet je ook bij elkaar kunnen sparen als je de maandtermijn van de leaseconstructies serieus overweegt) zijn er echt behoorlijk veel serieus mooie klokken te koop.
Tip: koop de ArmbandUhren Katalog en je zal verbaasd zijn wat er allemaal te koop is!