Lecoultre Memovox (mening gevraagd)

Ik kwam voorbij deze Lecoultre Memovox en vroege me af of deze echt of nep is.
Horloge zou van 1956 zijn en een diameter hebben van 38mm ook staat er de ref. K815 bij.

Heb zelf geen ervaring met vintage, wat zou de waarde van dit horloge zijn indien echt?

Mooi horloge en staat er al tijdje op , zijn prijs is wat hoor €1800 vind ik, denk dat deze 1000-1200 zou moeten opbrengen .

Hij lijkt mij origineel maar ben geen jlc kenner.

deze lijkt mij echt toe.

De prijs komt zoals hierboven al is aangegeven in de buurt van de €1200.-

Afhankelijk natuurlijk van de staat, papieren en het onderhoud.

Mooi ding trouwens:~

Prachtig JL wekkertje (tu)

Ook ik vind €1800 aan de hoge kant !
Nu moet ik wel ook eerlijk zijn , want voor €1200 ziet men ze niet voorbijkomen
hoor en zeker niet zo’n beauty .
Nu vind ik dergelijk klokjes af foto’s kopen erg moeilijk :S
Foto’s zijn immers “geduldig” :frowning:

Zou je echt de vraagprijs of iets minder willen missen , zou het mijninziens geen miskoop zijn hoor , maar goed wie ben ik :sunglasses:

Een ding is zeker !!! het klokje is waardevast cq zal in waarde stijgen

Zou wijzerplaat opgemaakt zijn of origineel, moet haast wel opmaak zijn aangezien zwart vrijwel altijd spikkeltjes krijgt en deze ziet er te strak uit of zit er er nu helemaal naast?

zonder twijfel goed, wijzerplaat is waarschijnlijk gerestaureerd, het is zo te zien een memovox voor de Amerikaanse markt. De meeste hebben een gold filled kast en dan is 1800,- ondanks het originele doosje toch aan de forse kant.
Als het een massief gouden kast zou zijn dan was het horloge waarschijnlijk al verkocht

groet
John

http://www.ebay.nl/itm/JAEGER-LECOULTRE-MEMOVOX-AUS-750-18-KARAT-ROSEGOLD-NEW-OLDSTOCK-OVP-/121052667297?pt=DE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren&hash=item1c2f4d1da1

ook leuk

Praaaaaaachtig!

+1 :slight_smile: