Merk dat ik stalen horloges met een LED display wel tof vind. Hamilton heeft een toffe ‘matrix’ model uitgebracht en Yema heeft recent ook nieuwe uitgebracht:
Nu is mijn vraag als volgt. Welke zijn er nog meer en zijn er ook modellen voor een schappelijke prijs (tot €250) beschikbaar aangezien dit puur voor erbij is? Hoor het graag!
Het nadeel van de Elektronika is de batterijduur, ik las net op Worn&Wound 2 jaar voor de Gerlach. Met de Elektronika zal je bij veelvuldig gebruik (display is standaard uit) wellicht een half jaar halen? Ik weet het niet precies.
Ik heb er zelf, maar draag ze niet bijna nooit omdat ze meestal leeg zijn
Leuk horloge die Gerlach Kosmonaut maar 1400 Zloty is wel veel.
Heb vroeger een kunststof Texas Instruments LED horloge gehad als kind. Mijn ouders moesten om de paar maanden weer een nieuwe batterij laten plaatsen…
Denk inderdaad dat je moet gaan grabbelen in vintage en dan moet je goed gaan kijken naar of ze volledig staal zijn of verchroomd. De laatste modellen hadden meestal een verchroomde kast, terwijl de eerdere meestal volledig rvs waren
Ik heb zelf de gouden, op de gouden band, en die vind ik echt geweldig-- maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Voor mij is het ook een deel nostalgie, want dat is de versie waar mijn opa vroeger het origineel van had