LED watches

Zojuist het horloge ontvangen. De 1e indruk is dat het groter is als verwacht en het is n glimmertje. Als de klok uit staat is de wijzerplaat (!) n spiegel. Heel makkelijk je hoeft niet meer naar de tijd te kijken maar je kijkt nu naar jezelf. Je kunt dan (gelijk) zien of je toe bent aan n pauze. Onafhangelijk vd tijd.

De knopjes benne vd kleine kant. En je moet stevig op het kleine knopje drukken om de tijd zichtbaar te maken. De tijd staat slechts enkele seconden in beeld. Buiten de tijd geeft het horloge ook de datum en jaar aan. Er zit ook n dimmer op. De tijd staat slechts 3 seconden in het scherm (wijzerplaat).
De band voelt stijf aan maar na enke uren vormt de band zich toch mooi om de pols. Vanaf de brede aanzet vd kast verloopt de band naar een smal gedeelte onder de pols. De band word aan elkaar verbonden dmv n eenvoudige gesp.

Het is voor mijn gevoel geschikt voor dames en heren. Kortom n leuke klok voor n mooie prijs.
Hierbij wil ik Rob bedanken voor de tijd en inzet voor deze actie.

Ontvang je nog tv-kanalen als je er een antenne op monteert? :wink:

ff een schopje omhoog

er liggen er nog 7 te wachten op een nieuwe eigenaar.

Ik heb de mijne net ontvangen. Valt me helemaal niet tegen en het is weer eens wat anders. Nogmaals bedankt, Rob.
groet
Harald

Ik heb hem maandag op mijn werk al in ontvangst kunnen nemen en het is een erg leuk dingetje. Meestal draag ik mijn T-touch of klassieke Buran bij mijn pak maar ik moest natuurlijk meteen even kijken hoe hij stond. Eerste indruk, veel te modern en trendy. Tweede indruk, toch wel een heel geinig en trendy dingetje dus meteen de hele dag toch maar om gehouden. Je voelt je weer helemaal jong :slight_smile:

Ben ik wel yang genoeg (voor degene die deze kreet nog kennen van vroeger :wink:

Rob, bedankt voor alle moeite. Ik ben er blij mee, en dat voor €25!

Guus

Heeft iemand toevallig interesse in mijn exemplaar. Iemand die ik ken had hem ook (niet via hier gekocht) en ik vond hem bij mezelf niet echt mooi staan.
Mocht niemand nu interesse hebben dan haal ik hem gewoon op bij Robbie op de rikketik en verkoop ik hem dan maar misschien is dat traject niet nodig.

S.A. Kleijn… stuur me svp een PB.

We wonen namlijk erg dicht bij elkaar :smiley:

zou ook best zo’n dingetje willen scoren op de rikketik