LED watches

Aan allen die hebben meegeleefd:

Ze zijn net bezorgd!!
23 stuks, elk verpakt in een net doosje.
Duitse gebruiksaanwijzing
tijd: 12/24 uurs aanduiding
Datum incl jaar
Het oppervlak is spiegelend, als je even op een knopje drukt schieten de LED lichtjes aan en blijven 5 sec branden.
Voor deze prijs zeker niet verkeerd!!
22 stuks zijn er voor jullie, de 23e heb ik nu om.
Foto’s volgen (het is wat donker en ik kan hem niet goed fotograferen zonder daglicht).

Ze hebben inclusief de verzendkosten vanuit Duitsland 23,64 per stuk gekost, ik rond dat af op 23,57 ;).

Ze gaan dus € 23,75 per stuk kosten, exclusief de eventuele verzendkosten naar je toe.
Ik sta de 28e op de Rikketik, wie het geduld kan opbrengen kan hem daar oppikken.
Als ik hem moet toesturen kost dat gvd 6,20 omdat het niet door de brievenbus past, grr :frowning:
Ophalen kan ook, daar ik vrij ben “verruimde” openingstijden: woensdag ben ik de hele middag thuis: ophalen kan tot een uur of 8. Mail me voor het adres.

Prijs kan nog iets lager uitvallen… Ik zet nu neutrale feedback op Ebay met de waarschuwing dat het horloge afwijkt van de plaatjes… Eens kijken of de verkoper daar blij mee is en of hij dan alsnog iets aan de prijs wil doen :smiley:

mail voor overmakings-info en adres-info: rob-at-monsterwatches-punt-nl

Ik kom hem wel ophalen op de Rikketik. Iig hartstikke bedankt voor alle moeite Robbie!

Robbie,

kan je mij je gegevens doorgeven dan maak ik het zsm over.
Bedankt voor alle tijd en moeite!!

Groet,

Ray

Ik kom 'm op de Rikketik halen Robbie, bedankt he?

Heel erg bedankt voor al je werk , ik heb je een Email gestuurd naar robatmonsterwatchespuntnl .
Hartelijke groet ,
Peter Peters

Zojuist een mailtje naar je gestuurd.
Nogmaals bedankt!

Groet, Marcel

Rob is top,

Mijn dank is erg groot voor je tijd en inzet om dit allemaal voor elkaar te krijgen.
Jemig wat n actie, toppie.

Heb gisteren het geld overgemaakt.

Dank voor de aardige woorden.
Ben wat rustig op de PC momenteel, moet morgen naar de “manueel therapeut” omdat het van ruggegraat tot rechterarm een beetje fout zit… Dus even niet muizen enzo met de computer…

Voor de actie had ik wel wat meer kartonnen doosjes kunnen gebruike ;). Ze zitten in iets te slap karton dus ik moet er een doosje omheen doen :(.
Creatief met karton had mooie opnamen kunnen maken hier in Huize van Herpt :smiley:

Zijn er al foto’s?
Ik ben toch wel benieuwd hoe het horloge wat ik niet krijg eruitziet :slight_smile:

Wellicht heb je ook nog n weegschaal nodig om de pakketjes te wegen.
Koop hier je weegschaal http://www.topapak.nl/frameset.html?url=http%3A%2F%2Fwww.topapak.nl%2Fv_subgroupsoverview.php%3FGroupID=4

Dan krijg je n horloge cadeau! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Hier dus:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,38351

ok dankje, had ik nog niet gezien

robbie409 Schreef:

Dank voor de aardige woorden.
Ben wat rustig op de PC momenteel, moet morgen
naar de “manueel therapeut” omdat het van
ruggegraat tot rechterarm een beetje fout zit…
Dus even niet muizen enzo met de computer…

Voor de actie had ik wel wat meer kartonnen
doosjes kunnen gebruike . Ze zitten in iets te
slap karton dus ik moet er een doosje omheen doen
.
Creatief met karton had mooie opnamen kunnen maken
hier in Huize van Herpt

Tijd heb je altijd, als je maar wil.

Had dat even geroepen Rob. Ik grossier zo ongeveer in dozen (nee, geen handel maar gebruik ze zakelijk erg veel). Had er nog wel 30 voor je liggen.

Ik heb de mijn LED-watch in ontvangst kunnen nemen. Het is een geinig horloge, maar wel erg modern om mijn pols. Ik zie toch liever wijzers die de tijd aan geven. Ik denk dat dit een klushorloge wordt, want wegdoen doe ik niet. Daarvoor is hij weer net te geinig.

Rob, bedankt voor alle moeite!

Gerwin

Robbie bedankt , Robbie bedankt , Robbie , Robbie ,Robbie , bedankt!!!
( Lezen en meezingen op de maat van de bekende voetbal-deun…)
Peter Peters

Tof ding, belachelijk voor dat geld natuurlijk

Robbie409, fantastisch hoe je alles geregeld hebt, man! Ik vind het een meer dan geslaagd initiatief! :slight_smile: Heel erg bedankt voor alles.

Kun je me je rekeningnr. via pb toesturen, dan betaal ik je de 30 euro.

ik heb hem net van de buurman (ik was de hele dag niet thuis)gekregen en het is een heel leuk ding voor dat geld hulde aan robbie want het geld kan hij nog niet binnen gekregen hebben.

robie bedankt voor deze leuke aktie en het vertrouwen om hem zonder het geld binnen te hebben toch te verzenden.