Oordeel zelf
(td) Nee, deze klok hoort gewoon op staal (tu)
Mooie band, mooie Tudor. Maar niet samen.
Wat is dat voor band? Ik zoek zoiets.
Tommaat Schreef:
Mooie band, mooie Tudor. Maar niet samen.
Wat is dat voor band? Ik zoek zoiets.
Rios vintage, misschien is hij straks wel te koop 
Zoals Tommaat al schreef bijde mooi maar niet in deze combinatie.
Ik vind het puur verstandelijk gezien wel mooi staan, maar het ‘voelt’ gewoon niet goed. Zo’n sub is toch de ultieme duiker, en duikers op leer vind ik nooit helemaal kloppen. Overigens sluit ik me bij de rest aan: op zich een erg mooie band.
Ja, die kan hem wel hebben.
LeenV Schreef:
Beter denk ik.
Mooi zelfs (tu)
Nee, zeker niet doen op de Tudor.
En eigenlijk vind ik het met de Roamer ook een kwestie van twee verschillende stijlen. Komt door het stiksel.
'k Zou het niet doen.
Wel een heel mooie band trouwens en die Roamer is ook niet te versmaden.
Een tegengeluid dan. Ik vind het wel mooi :)!
Heb hetzelfde als JackW,
Voor mijn SEIKO 6309 heb ik onlangs zelf een bandje geknutseld van een mooi verouderde leren riem, het leek me een mooie combi, maar eenmaal af was het resultaat teleurstellend.
Ik heb voor mezelf bepaald, dat je duikers alleen met metaal of Nato kan combineren.
Met fliegers is oud/ruig leer wel top!
Hey Leen! Doe eens even normaal man
o:X:o:X:o
Als ik had geweten dat je er dit mee zou gaan doen, had je geen korting gekregen… :S:S
gr. Roel 
Ik zou persoonlijk, voor het staal gaan. Nato en canvas vindt ik ook altijd fraai ter afwisseling.
Krabong Schreef:
Hey Leen! Doe eens even normaal man
o:X:o:X:o
Als ik had geweten dat je er dit mee zou gaan
doen, had je geen korting gekregen… :S:Sgr. Roel
Rustig, rustig…
Hij zit hier al weer aan, inmiddels eindelijk met een schakel minder (noodzakelijk omdat de eerdere eigenaar
absurd dikke polsen heeft :D)
En de bruine band aan deze,
PARACHTIG!
maar ja, zoveel hoofden,…
PFFFF gelukkig. Zo’n bruine band vind ik toch niet echt dé combi. Eventueel blauw, maar ook dan nog…
(tu) (tu) (tu)
Als je die schakel wilt verpatsen… graag!
gr. Roel
Ziet er niet uit de kleur is verkeerd. Het horloge daar ligt het niet aan die is super maar een Tudor op leder kan wel mooi zijn hoor:
foei wat lelij… smaken verschillen maar ik zou het niet doe vindt het echt niet mooi.