https://tunsstore.com/ worden gemaakt in Vietnam en vanuit daar ook gratis verzonden, het duurt wel even voordat het bandje in de brievenbus ligt, op maat te bestellen goede qualiteit en veel keus. Er komt wel invoer tax bij ongeveer 6 euro.
Band maakt een naar geluid als de delen van de band ten opzichte van elkaar bewegen, heel irritant. Heb zoโn band liggen maar kan eigenlijk wel de prullenbak in, draag hem nooit 
Jacobstraps in Spanje voor een handgemaakte band onder de 100euro en van een topkwaliteit, wachttijden zijn wel lang maar dat is dan ook het enige minpunt!
dit zijn de adresjes
Hele goede vriend van me.
krijg je geen spijt van.
Kan best een week of acht duren, ik zeg het er maar bij, maar ik was blij met de qualiteit en voor mij het wachten waard, ik heb er inmiddels een stuk of 7.
Kan je me wat fotos via pb sturen ervan dan kan ik de kwaliteit zien voordat ik bestel? 
Of je laat wat bandjes maken bij @Ko-Banden of bij @slls, Heb je maatwerk en kies je zelf het leer uit. Als het even kan, dan kies ik liever voor die optieโฆ Hoeft dus geen honderd euro te kosten, niet eens de helftโฆ
Tsja, misschien niet heel diervriendelijk, maar ik heb wel een paar banden uit Vietnam laten komen middels E-Bay 
Shame on me
mooi spul hoor! Dank voor het adres 
Op mijn Certina draag ik vaak een bandje van Pebro.
Destijds gekocht bij watchbandit, maar zie dat ze die niet meer verkopen.
Wel lekker soepel.
Taupe Grained French Calfskin Leather Elegant Vintage Watch Strap Band Handmade | eBay
lijkt me ook niet verkeerd ?
Ik heb een nubuck Meistersinger bandje om mijn Seikoโs, staat erg mooi moet ik zeggen. Kostte iets van 75-80 euro.
Iemand ervaring met deze?
toen ik mijn navitimer kocht zat er een rios band op. moet zeggen is ook een hele goeie en fijne band. ik wou er zelf een originele breitling band op hebben.maar rios maakt mooie banden.