Lederen band adres ?

Goedendag allen,

Ik ben eigenlijk klaar met goedkope lederen banden kopen op ali en CNS. Het is het allemaal net niet en het ligt met bergen in de bandenkoffer. Ik ben dus op zoek naar een adres waar je voor een redelijke prijs een mooie nubuck strap kan kopen. 100 euro voor een band vind ik zelf erg veel, maar rond de 50 euro zou ik er wel voor over hebben.

Ik ben benieuwd naar jullie adressen, naast de bekende zoals geckota etc.

Alvast bedankt voor het delen :+1:

foto’s van wat ik zoek :

4 likes
2 likes

beter als de hirsch variant volgens jou ?

1 like

Ik ben wel benieuwd hoe weinig jouw goedkope banden kosten, tussen de 50 en 100 is al best goedkoop vind ik.

2 likes

dat is natuurlijk het lastige. Voor de een betekend goedkoop iets anders als voor een ander. Laat ik het zo zeggen, ik heb 30 banden van 20 euro in het koffer liggen en ik wil een mooie tussen de 40-100 euro vinden.

1 like

Dit is de Hirsch :slight_smile:

Prima ervaringen met dat merk.

3 likes

ow sorry ik zag de website, ik dacht dat het de nubuck van strps zelf was. Is inderdaad een mooie optie. dankjewel !

1 like

Wellicht is dat wat voor je.

1 like

Of deze?

1 like

Band gekocht bij Di-Modell voor rond de €80,00
Inmiddels 6 jaar in gebruik. Onlangs was er een verlijmd stukje losgelaten. Is gratis hersteld. Top kwaliteit top service

4 likes

wauw da’s wel goede service. dan is het de prijs wel waard. dankjewel !

2 likes

dat is een mooie prijs, ziet er ook dik en stevig uit. Thanks :smiley:

Een mooie band, vaak (logischerwijs) duurder haalt je horloge ook op!
Een 300 euro bandje is op een Seiko van 100 geplaatst en ineens leek het Seiko 5je wel een 1000+ horloge, althans volgens de schrijver van Fratello.
Ik heb door dit leuke artikel wel een andere visie gekregen op wat een bandje kosten mag.
Net als ook de juiste velgen op een auto kan dit zorgdragen voor een wereld van verschil

4 likes

Wat is je lug maat?

1 like

Bedankt voor het delen :ok_hand:

1 like

dat is wel een goede vergelijking inderdaad. een goedkoop niet fijn zittende band kan het plezier aan een horloge behoorlijk verminderen.

ik zoek op dit moment voornamelijk 20mm, maar een van 18 is ook welkom.

ik kan heel scheel zijn maar zijn dit allemaal 20mm straps ? ik zie nergens een optie…

Die dingen knerpen :grimacing:

Hoe bedoel je precies?

1 like

Ben wel heel benieuwd, wat betekend knerpen? :laughing:

1 like