Lederen bandje gezocht

Ben op zoek naar een leren bandje voor m’n Luminor hommage. Ik zoek er 1 waarbij je niet hebt dat je door slijtage een andere onderlaagkleur ziet. Heb van de goedkope erbij gekregen (logisch voor de prijs) die een soort vulling heeft. Als de buitenste rand afslijt, zie je de vulling/binnenkant welke een andere kleur heeft.

Heb gehoord dat er bandjes uit 1 stuk bestaan. Hebben deze bandjes hetzelfde probleem? Dat bijvoorbeeld alleen de buitenste laag zwart is geverfd/gespoten?

Hoi Marnix,

De goedkope banden zijn een dun laagje leer (minder dan 1mm) op een onderlaag.

Ik heb wel een paar suggesties voor mooie echte leren banden voor zeer acceptabele prijs (denk aan zo’n $40). Ik stuur links wel per PM, gezien recent gez**k hier.

Groeten,

Martin

Hoi Martin,

bedankt voor je discretie. Ik dacht dat het geen probleem was om namen te noemen, maar beter 't zekere voor 't zekere nemen. Ik zal even m’n prive berichten checken.

stuur mij ook even deze link, ben ook aan het kijken nar banden

gr,

vncnt

@ zeemeester: Done!

@ martinb: thx! :)-D

Zeemeester Schreef:

stuur mij ook even deze link, ben ook aan het
kijken nar banden

gr,

vncnt

Op ebay en een engels forum zijn ook veel mensen die zelfgemaakte banden aanbieden. Deze zijn ook van ‘massief’ leer en erg soepel.

Ik heb er 1 aan Marathon G-SAR zitten, hier heb ik €25,- voor betaald:

marnix zoek eens op ebay dan BOB strap .

krijg je zoiets

thx quinny & wilco ik zal er eens een kijkje naar nemen. Ze zien er iig wel netjes uit. Ik zoek wel iets in 't zwart, voor mijn projectje.