Leeft monsterwatches nog?

Dat is exact hoe het met mijn SKX007 gegaan is. Niet ontevreden, ik zou zeker nog bij Rob kopen maar de communicatie is niet altijd “vlot” te noemen :man_shrugging:

2 likes

Ik snap niet dat mensen alles goedpraten, is gewoon ongekend slecht dit, als je een bedrijf runt moet je reageren op je klanten en op bestellingen reageren, vlot versturen enz enz

Die site is blijven hangen in 1996, hij leverde slechte service lees ik, dus lang wachten, geen reactie geven, niemand thuis en dan toch zeggen ja prima kerel enz :rofl:

Is gewoon zonde wat ie doet!

3 likes

Ik zie ook net “vorige week” staan, de feestdagen kunnen natuurlijk ook één en ander wat vertraagd hebben. Ik heb recent wat horlogespullen besteld bij een bedrijf dat veel groter is en ook gewoon stilte tot gisteren.

1 like

Ik praat niet alles goed maar maak me erg gewoon niet zo druk om, liever een goed horloge/band/mod etc en wat slechtere communicatie dan een hele vlotte babbel en een beroerd product. Ik probeer er de charme van in te zien… deed mij heel erg denken aan een restaurant in Valencia waar de stokoude eigenaresse geen woord Engels (of een andere taal dan Spaans met dialect) sprak maar het beste eten en drinken voorschotelde dat we daar gehad hebben. Mek oe druk zeggen we hier

2 likes

Dit dus, ik weet hoe de beste man werkt en ik kies er zelf voor om met hem in zee te gaan. Dan moet ik achteraf ook niet janken.

1 like

Mwa maar hij spreekt gewoon de taal, dus niet echt goede vergelijking, vind het altijd een beetje een verstrooide professor, op beurs ook altijd in ongestreken shirt, ja ik weet het niet hoor, komt allemaal zo onprofessioneel over :rofl:

Ja maar niet iedereen weet dit, niet alleen het forum is klant.

2 likes

Nou met die Spaanse mevrouw liep de communicatie nog bijna soepeler dan met Rob

Exact, je moet er ook absoluut geen haast bij hebben haha maar ik vind eerlijk gezegd dat als je echt haast hebt bij het uitoefenen van een hobby dat je het misschien iets te serieus neemt.

1 like

Voor informatie, zie de website, het ervaringentopic, facebook etc.
Klachten graag bij het bedrijf zelf.