Leeft monsterwatches nog?

ik heb vorige week een oyster bracelet voor de skx gekocht van 70 euro, maar tot heden toe heb ik geen bevestigingsmail of een track en trace gemailed gekregen. Ook op facebook een berichtje gestuurd, alleen nog geen antwoord. Zijn er anderen die ervaring hebben met deze site en wat meer erover weten?

Gebruik de zoekfunctie rechts boven eens :wink:

2 likes

Ik heb wel eens hetzelfde gehad met wat NATO’s. Toen even een mailtje gestuurd naar rob@monsterwatches.nl, daar kreeg ik wel vrij snel een reactie op. Bleek iets mis te zijn met zijn uitgaande e-mails.

Zoals zo vaak al gezegd en bewezen : ga naar facebook ( als je dat hebt) reageer op zijn laatste post en badaboom je krijgt gegarandeerd reactie :hugs:

Indien niet? Afwachten, het komt wel toe alleen is Rob niet er communicatief🤙

Waarschijnlijk ligt je bracelet zonder enige vorm van communicatie morgen op de mat bij je :sweat_smile:

4 likes

Of dit dus :point_up_2: :smile:

1 like

Misschien je mail beginnen met dat je interesse hebt in zijn nieuwe ligure duik horloges, kijken hoe snel je dan reactie hebt :sweat_smile:

7 likes

Ik heb ook pas recentelijk een oyster gekocht van em, een whatsappje gestuurd (heb hier wel geen repliek op gekregen) maar een paar uur later kreeg ik wel een mail met tracking

Heel snel denk ik :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja, die is weer even uit de lucht ofzo. Heb er al sinds 18 november een horloge liggen, laatste contact was 2 december maar Rob kennende komt het wel goed. Communicatie is niet zo zijn dingetje.

2 likes

Alles binnen een maand geleverd is snel.

2 likes

Snap niet dat je zo met klanten om kan gaan hoor. Vaker berichten over de communicatie gelezen… kan je niet maken toch? Hoe moeilijk is het om even te reageren wanneer iemand een vraag heeft over een (besteld) product.

4 likes

Ik heb eind vorig jaar een bericht via facebook messenger gestuurd.
Daar kreeg ik binnen een dag reactie op en met 4 dagen lag mijn bestelling in huis.

Misschien heb ik geluk gehad, maar mijn ervaringen met Rob zijn dat ie meet met zijn facebook dan zijn email doet.

1 like

Het is mij nog nooit gelukt om op enige wijze (behalve fb, dat gebruik ik niet) contact te leggen terwijl ik toch echt wel een bestelling wilde doen.

Inmiddels is de behoefte aan dat contact minder dan 0, onbegrijpelijk dat er hier nog steeds mensen zijn die met hem zaken willen doen.

9 likes

Vorig jaar mijn skx laten opknappen bij Rob. Alles is uiteindelijk goed gekomen maar wat duurde het lang allemaal en wat was de communicatie (e-mail) traag zeg. Toch jammer want het resultaat is prima.

Te druk met Ligure watches?

:face_with_monocle:

1 like

Vorig jaar heb ik een Miltat band gekocht voor een Seiko 5, ja inderdaad de communicatie was niet zo vlot als dat van Coolblue en Bol.com (etc) maar dat weet je van ter voren dus dan kun/moet je er ook op instellen, verder prima geholpen en een prima kearl (in zoverre dat ik dat kan beoordelen natuurlijk).

1 like

Communicatie is gewoon ruk, maar het afgeleverde werk is wel top. Als je geen haast hebt is Rob helemaal top, en de meeste hier hebben wel meer als 1 horloge :rofl: :rofl:

1 like

Even goed lezen aub, ik zei dat er op geen enkele wijze contact kon worden gemaakt. Dus niet ruk, maar gewoon aso. Ik kan geen enkel begrip opbrengen voor zijn manier van zaken doen, wat een eikel!

3 likes

Wat een frustratie, ik heb het niet zo ervaren trouwens… Het was zeker niet optimaal maar wel gewoon contact mee te leggen.

1 like